Tauron Dystrybucja usprawnia komunikację wewnętrzną
- (mt),
- 15.01.2013
W gliwickim oddziale firmie Tauron Dystrybucja został wdrożony nowoczesny system zarządzania komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną.
Dyspozytorzy spółki Tauron Dystrybucja odpowiadają za prawidłowe funkcjonowanie sieci elektroenergetycznej, a także zarządzają służbami technicznymi odpowiedzialnymi za utrzymanie. Szybka i niezawodna komunikacja jest w tym wypadku kluczowa. Konsola dyspozytorska została zaprojektowana tak, aby umożliwić pracownikom dystrybucji prosty dostęp do wszystkich funkcji komunikacyjnych wykorzystywanych w codziennej pracy. Aplikacja pozwala na wyszukiwanie kontaktów w książkach adresowych, definiowanie przycisków szybkiego wybierania, przeglądanie historii połączeń i odsłuch nagranych rozmów lub prezentację alarmów z różnych systemów. Przydatną funkcję stanowi możliwość priorytetyzacji kontaktów i tworzenia trzech kolejek połączeń przychodzących: kolejki roboczej, kolejki ważnej z kontaktów o statusie VIP oraz kolejki dyspozytorskiej, umożliwiającej szybki kontakt z zespołem terenowym zarządzanym przez danego dyspozytora. Dzięki centralizacji systemu możliwe jest efektywne wykorzystanie zasobów ludzkich w przypadku sytuacji kryzysowych. Aplikacja pozwala dyspozytorom na szybkie włączenie się do obsługi połączeń i wiadomości w każdym rejonie i wsparcie swoich kolegów w nagłych przypadkach.