Pracowita jesień Integrated Solutions
- Andrzej Maciejewski,
- 27.11.2012
Integrator należący do Orange Polska rozbudowuje ofertę usług cloud computing i podpisuje kolejne umowy partnerskie. Efektem jest kilkukrotne zwiększenie przychodów w roku 2012.
Leszek Hołda, prezes zarządu Integrated Solutions
Budowanie kompetencji w zakresie contact center od początku było wpisane w strategię rozwoju naszej firmy.
"Usługa BaaS realizowana jest w modelu cloud computing w łódzkim data center Orange Polska. To sprawia, że klient nie musi zajmować się kwestiami związanymi z oprogramowaniem. Dostarcza je usługodawca. Usługę oferujemy w modelu chmury prywatnej i hybrydowej" - mówi Leszek Hołda, prezes zarządu Integrated Solutions. Klient może objąć backupem elementy, na których mu zależy, ponosząc miesięczną opłatę jedynie za wykorzystane funkcjonalności. W 2011 r., wspólnie z Cisco, firma udostępniła także usługę Unified-Communications-as-a-Services (UCaaS).
Zobacz również:
- Cyfrowa transformacja z AI - co nowego na Google Cloud Next 24
- Cisco i Microsoft transmitują dane z prędkością 800 Gb/s
- Kwanty od OVHCloud dla edukacji
W połowie listopada br. Integrated Solutions jako pierwsza firma z Polski przystąpiła do programu Arbor Cloud Signaling (ASC). To partnerstwo dostawców usług cloud i operatorów centrów danych, którego celem jest zapewnienie dostępności infrastruktury sieciowej i szybsze usuwanie następstw ataków DDoS. "Uczestnictwo w programie Arbor Cloud Signaling pozwala dostawcom lepiej zapobiegać i szybciej reagować na zagrożenia DDoS" - mówią przedstawiciele Integrated Solutions.
Pora na contact center
Podpisana w październiku br. umowa partnerska z Interactive Intelligence otwiera przed Integrated Solutions rynek wdrożeń systemów contact center. Być może te usługi będą oferowane w modelu chmurowym. Interactive Intelligence jest producentem systemu Customer Interaction Center, który obok funkcjonalności contact center umożliwia automatyzację procesów biznesowych wewnątrz całej firmy.
Współpraca z Interactive Intelligence to rozwinięcie działu Contact Center (CC) w Integrated Solutions, który ma kompetencje w technologii CC Cisco. "Budowanie kompetencji w contact center od początku było wpisane w strategię rozwoju naszej firmy" - mówi Leszek Hołda. W zakresie sprzętu na potrzeby budowy telefonicznych centrów wsparcia kontaktów z klientami firma została partnerem Jabra - producenta słuchawek i zestawów głośnomówiących.
Jedna z ostatnich podpisanych w br. umów rozszerzających ofertę firmy dotyczy partnerstwa z firmą Palo Alto Networks. Jej przedmiotem jest wdrażanie rozwiązań bezpieczeństwa sieci firmowych.