Pracowita jesień Integrated Solutions

Integrator należący do Orange Polska rozbudowuje ofertę usług cloud computing i podpisuje kolejne umowy partnerskie. Efektem jest kilkukrotne zwiększenie przychodów w roku 2012.

Leszek Hołda, prezes zarządu Integrated Solutions

Budowanie kompetencji w zakresie contact center od początku było wpisane w strategię rozwoju naszej firmy.

Nowa usługa Integrated Solutions - Backup-as-a-service (BaaS) - została zbudowana na bazie rozwiązania EMC. Infrastruktura BaaS składa się z wzajemnie zintegrowanych narzędzi do wykonywania kopii zapasowych i deduplikacji danych EMC Avamar i Data Domain 670.

"Usługa BaaS realizowana jest w modelu cloud computing w łódzkim data center Orange Polska. To sprawia, że klient nie musi zajmować się kwestiami związanymi z oprogramowaniem. Dostarcza je usługodawca. Usługę oferujemy w modelu chmury prywatnej i hybrydowej" - mówi Leszek Hołda, prezes zarządu Integrated Solutions. Klient może objąć backupem elementy, na których mu zależy, ponosząc miesięczną opłatę jedynie za wykorzystane funkcjonalności. W 2011 r., wspólnie z Cisco, firma udostępniła także usługę Unified-Communications-as-a-Services (UCaaS).

Zobacz również:

  • Cyfrowa transformacja z AI - co nowego na Google Cloud Next 24
  • Cisco i Microsoft transmitują dane z prędkością 800 Gb/s
  • Kwanty od OVHCloud dla edukacji

W połowie listopada br. Integrated Solutions jako pierwsza firma z Polski przystąpiła do programu Arbor Cloud Signaling (ASC). To partnerstwo dostawców usług cloud i operatorów centrów danych, którego celem jest zapewnienie dostępności infrastruktury sieciowej i szybsze usuwanie następstw ataków DDoS. "Uczestnictwo w programie Arbor Cloud Signaling pozwala dostawcom lepiej zapobiegać i szybciej reagować na zagrożenia DDoS" - mówią przedstawiciele Integrated Solutions.

Pora na contact center

Podpisana w październiku br. umowa partnerska z Interactive Intelligence otwiera przed Integrated Solutions rynek wdrożeń systemów contact center. Być może te usługi będą oferowane w modelu chmurowym. Interactive Intelligence jest producentem systemu Customer Interaction Center, który obok funkcjonalności contact center umożliwia automatyzację procesów biznesowych wewnątrz całej firmy.

Współpraca z Interactive Intelligence to rozwinięcie działu Contact Center (CC) w Integrated Solutions, który ma kompetencje w technologii CC Cisco. "Budowanie kompetencji w contact center od początku było wpisane w strategię rozwoju naszej firmy" - mówi Leszek Hołda. W zakresie sprzętu na potrzeby budowy telefonicznych centrów wsparcia kontaktów z klientami firma została partnerem Jabra - producenta słuchawek i zestawów głośnomówiących.

Jedna z ostatnich podpisanych w br. umów rozszerzających ofertę firmy dotyczy partnerstwa z firmą Palo Alto Networks. Jej przedmiotem jest wdrażanie rozwiązań bezpieczeństwa sieci firmowych.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200