Internet Netii dla 67 biur TUI

Biuro podróży TUI Poland podpisało umowę z Netią na wdrożenie usług internetowych i głosowych w 67 punktach sprzedaży TUI.

Kompleksowe rozwiązanie Netii ma zapewnić TUI Poland łączność punktów sprzedaży z centralnymi systemami firmy i połączenia telefoniczne w technologii IP. Rozproszona struktura wymaga centralizacji i wdrożenia narzędzi pozwalających na sprawne zarządzanie wszystkimi lokalizacjami. Dla TUI aspekt ten stanowił główny powód, dla którego zdecydowano się na kompleksowe usługi telekomunikacyjne. Wdrożenie usług Netii pozwoliło zoptymalizować koszty stałe i usprawnić obsługę narzędzi monitorujących infrastrukturę. Udało się też zminimalizować ryzyko awarii.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200