Auchan z systemem wideokonferencyjnym
- (mt),
- 16.10.2012
W 15 sklepach w Polsce i siedzibie głównej firmy w podwarszawskim Piasecznie Auchan wdrożył rozwiązanie wideokonferencyjne Polycom RealPresence Platform.
Pozwoliło ono firmie usprawnić i zintensyfikować komunikację z oddziałami w całej Polsce. Firma odnotowała zwrot z inwestycji w ciągu 12 miesięcy od wdrożenia.
Platforma Polycom umożliwia skuteczne komunikowanie się i współpracę, zwiększa wymianę informacji pomiędzy zespołami, skraca czas reakcji na zapytania i ułatwia proces szybkiego podejmowania decyzji. "Podejmując decyzję o wyborze platformy Polycom RealPresence, kierowaliśmy się wymaganiami biznesowymi. Inwestujemy tylko w niezbędne rozwiązania, pozwalające obniżyć koszty wewnętrzne i zaoferować klientom najniższe ceny. Platforma jest łatwa w obsłudze i doskonale służy zwiększeniu współpracy i optymalizacji komunikacji. Dzięki niej byliśmy w stanie zminimalizować liczbę podróży służbowych i znacznie zmniejszyć koszty i emisję dwutlenku węgla. Dziś komunikujemy się lepiej i szybciej, co jest istotne na dynamicznym rynku detalicznym" - mówi Philippe Delporte, dyrektor ds. IT w Auchan Polska.