One Help Desk w ING Banku Śląskim

ING Bank Śląski uruchomił dla pracowników elektroniczny portal samoobsługowy One Help Desk.

Jest on zintegrowany z intranetem. Zawiera dziewięć sekcji tematycznych, z których każda uporządkowana została tak, aby pracownik samodzielnie i szybko mógł znaleźć potrzebne informacje. Są tam najważniejsze kategorie zgłoszeń, skrócone instrukcje i nowy, elektroniczny kanał samoobsługowy, który pozwala złożyć zlecenie, śledzić status jego realizacji, zgłosić reklamację. One Help Desk ma też wyszukiwarkę i bazę wiedzy rozwijaną na podstawie rozwiązań publikowanych przez specjalistów.

Przed rozpoczęciem budowy portalu przeprowadzono wśród pracowników ankietę dotyczącą oczekiwań wobec rozwiązania. Można też było zgłaszać propozycje zmian w trakcie budowy portalu, korzystając z przycisku "Buduj z nami". Dzięki temu pracownicy chętnie teraz korzystają z rozwiązania. Ma to potwierdzać duża liczba wejść na portal i rosnąca liczba stron intranetowych wywoływanych z portalu.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200