LPP z nowym systemem Business Intelligence

Firma LPP, właściciel polskich marek odzieżowych: Reserved, House, Cropp i Mohito, wdrożyła rozwiązanie klasy BI oparte na platformie Microsoft SQL Server i Office 2010. Nowe, zintegrowane rozwiązanie odgrywa rolę hurtowni danych i narzędzia analitycznego. "Zaledwie rok od wdrożenia platformy przedstawiciele wszystkich szczebli organizacji mają dostęp do informacji kluczowych dla podejmowania decyzji biznesowych" - ocenia Sławomir Strzykowski z polskiego oddziału Microsoft.

LPP SA zbudowała infrastrukturę i uruchomiła system BI w obszarze sprzedaży i dystrybucji sklepowej. Choć to dopiero półmetek wdrożenia, firma już deklaruje korzyści. "Każdy kierownik sklepu otrzymuje raport, który mieści się na jednej stronie A4. Zawartość raportu to co najmniej siedem tabel, wiele wskaźników i kilka wykresów, a czasem zdjęć. Dzięki raportowi kierownik ma wszystko, czego potrzebuje: które towary rotują najlepiej, a które najgorzej, jak wyniki jego sklepu wyglądają na tle innych itd." - tłumaczy Arkadiusz Ruciński z LPP. Analogiczne raporty otrzymują kierownicy regionalni, odpowiedzialni za marki, oraz zarząd i specjaliści. Łącznie z raportów generowanych przez usługi Reporting Services SQL Server 2008 R2 i dystrybuowanych za pośrednictwem firmowego intranetu korzysta ok. 250 osób.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200