AGH uruchamia kierunek E-gospodarka

Wydział Humanistyczny AGH otwiera nowa specjalność na studiach magisterskich. Studenci w roku akademickim 2012/2013 będą mogli rozpocząć studia uzupełniające magisterskie na specjalności E-Gospodarka.

Program E-gospodarki inspirowany jest intensywnymi zmianami, jakie dokonują się na styku nowoczesnych technologii i społeczeństwa, w warunkach szybkiego rozwoju Internetu i rewolucyjnych zmian zachodzących pod jego wpływem na rynku pracy. "W ramach nowej specjalności studenci przygotowywani są do zastosowania ICT w sferze społecznej, a także do posługiwania się metodami komputerowego wspomagania pozyskiwania danych. Uzyskują wiedzę z zakresu organizowania działalności gospodarczej w sieci, reklamy i promocji przedsiębiorstw w Internecie oraz wykorzystania narzędzi przedsiębiorczości elektronicznej w globalnym społeczeństwie informacyjnym" - tłumaczą władze wydziału.

Wśród specjalistów i praktyków prowadzących zajęcia w ramach specjalizacji E-Gospodarka znajdują się przedstawiciele m.in następujących firm: Google Polska, Grupa Allegro, TVN SA, Interia.pl, Megapanel PBI/Gemius, Humanoit Group, Freshmail, Eskadra Opcom, Benhauer, Pride and Glory Interactive, InnovaWeb, AdTaily/AGORA SA, Socjomania.pl. Poprowadzą oni zajęcie m.in. z analizy trendów w Internecie, społeczności wirtualnych, innowacyjności i marketingu w e-gospodarce, e-biznesu, digital economy, technologii webowych i mobilnych, zarządzania e-projektem, e-commerce.

Zobacz również:

  • CIO "bumerangi": liderzy IT awansują, powracając
W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200