Cisco otwiera Global Support Center w Krakowie

Firma poinformowała dzisiaj o otwarciu Cisco Global Support Center w Krakowie. Centrum zostanie włączone w globalną sieć podobnych ośrodków, w ramach której będzie świadczyć usługi zarówno klientom wewnętrznym, jak i zewnętrznym. Zajmie się ono obsługą klientów firmy Cisco z regionu Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki i Rosji (EMEAR).

Cisco zatrudniło już pierwszą grupę pracowników krakowskiego Centrum. Do 1 sierpnia 2012 liczba zatrudnionych powinna wynieść ok. 80 osób. Centrum wsparcia zostało wyposażone w ajnowocześniejsze rozwiązania do współpracy i komunikacji, takie jak Cisco TelePresence. Umożliwią one krakowskiemu zespołowi prowadzenie wirtualnej komunikacji twarzą w twarz z innymi pracownikami firmy Cisco za pośrednictwem globalnej sieci składającej się z ponad tysiąca urządzeń Cisco TelePresence Suite zainstalowanych w 270 głównych miastach 70 krajów. Dzięki możliwości zestawiania połączeń z urządzeniami Cisco TelePresence zainstalowanymi w innych przedsiębiorstwach i instytucjach, w wirtualnych konferencjach mogą także brać udział klienci i partnerzy firmy Cisco.

"Cisco Global Support Center w Krakowie jest istotną częścią naszej strategii polegającej na zapewnieniu naszym klientom, partnerom i interesariuszom wewnętrznym pełnego wsparcia dzięki wykorzystaniu wspólnej infrastruktury. Jesteśmy pod wrażeniem dostępności świetnie wykształconej kadry pracowniczej i doskonałej infrastruktury komunikacyjnej w Polsce, a zwłaszcza w Krakowie. Cisco Global Support Center w Europie Środkowej umożliwi nam zbliżenie się do naszych klientów zarówno w sensie odległości geograficznej, jak i różnicy czasu. Pozwoli nam także zaoferować klientom wsparcie w różnych językach" - powiedział Olivier Kohler, wiceprezes firmy Cisco odpowiedzialny za Global Business Services.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200