Nowy system pomoże zmniejszyć kolejki w oddziałach ZUS

Zakończyło się wdrożenie nowego Systemu Kierowania Ruchem klientów w jednostkach terenowych ZUS. Projekt o wartości sięgającej niemal 24 mln zł zrealizowało konsorcjum firm Comarch i Mellon Poland.

Według dokumentacji projektowej system ma ułatwić sterowanie ruchem petentów w oddziałach ZUS. Funkcjonalność rozwiązania - poza sterowaniem kolejkami i stanowiskami - wspiera rezerwację terminów wizyt m.in. za pośrednictwem sieci Internet i dedykowanych kanałów mobilnych. Nowy system uruchomiono w 346 lokalizacjach terenowych ZUS. W ramach projektu do placówek Zakładu dostarczono również stosowne rozwiązania sprzętowe. Na mocy umowy zawartej pod koniec 2010 roku konsorcjum, któremu przewodzi krakowski Comarch będzie świadczyło usługi wsparcia technicznego dla nowego systemu przez okres trzech lat.

Zakup i wdrożenie systemu kierowania ruchem klientów w oddziałach ZUS jest częścią projektu uruchomienia Platformy Usług Elektronicznych. Projekt uruchomienia Platformy jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

Zobacz również:

  • Anna Pruska objęła stanowisko prezesa zarządu Comarch
W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200