Comarch: 150 nowych funkcji w systemie ALTUM
- Piotr Waszczuk,
- 08.05.2012, godz. 15:06
Nowa wersja najmłodszego systemu ERP oferowanego przez krakowski Comarch zawiera nowe funkcjonalności związane m.in. z obsługą procesów logistyki, finansów, księgowości, a także obszaru CRM i analiz biznesowych. ALTUM w wersji 5.4 pozwala również na łatwą integrację z internetową galerią handlową firmy Comarch.
Nowe funkcjonalności w obszarze procesów logistycznych dotyczą m.in. definiowania cech artykułów i uzależnionych od nich cenników, a także rabatowania i śledzenia historii dostaw. Natomiast funkcje wprowadzone w obszarze CRM pozwalają na usprawnienie zarządzania działaniami handlowymi, gromadzenia danych o klientach i kontaktów sprzedażowych. W obszarze zarządzania obiegiem informacji i procesów biznesowych pojawiły się m.in. nowe, predefiniowane mapy procesów wraz z nowymi funkcjami ułatwiającymi monitorowanie przepływów pracy i informacji. Z kolei za sprawą nowych funkcji z obszaru księgowości możliwa jest automatyzacja wybranych działań FK.
Rozbudowano także możliwości oprogramowania w zakresie tworzenia rozbudowanych raportów i analiz biznesowych. Przedstawiciele producenta zapewniają, że dzięki nowym funkcjom system może automatycznie reagować na zmiany kluczowych wskaźników i podpowiadać użytkownikom analizowane rozwiązania. Dodatkowo udostępniono możliwość tworzenia analiz wykorzystujących dane statystyczne GUS. Rozbudowany został także interfejs oprogramowania.
Zobacz również:
- Anna Pruska objęła stanowisko prezesa zarządu Comarch
- Trendy i wyzwania dla przedsiębiorców w 2024 roku – ekspercka analiza Comarch
System Comarch ALTUM zadebiutował na rynku w 2009 roku. Według przedstawicieli krakowskiego producenta obecnie z rozwiązania korzysta 136 firm z Polski. Oprogramowanie skierowane przede wszystkim do średnich i dużych firm sektora handlowego jest oferowane także poza granicami kraju. W 2011 roku zanotowano niemal 50 proc. wzrost sprzedaży systemu.