Brokerzy korzystają z CRM w chmurze

Polska Kancelaria Brokerska, specjalizująca się w doradztwie i sprzedaży polis ubezpieczeniowych, wdrożyła system Microsoft Dynamics CRM w technologii cloud computing. Implementacja została wykonana w ciągu czterech miesięcy przez firmę SaaS Solutions.

Celem wdrożenia było usprawnienie współpracy z klientami i ubezpieczycielami. Opracowana na potrzeby firmy aplikacja zautomatyzowała proces rozliczania się z ubezpieczycielami oraz naliczanie prowizji dla handlowców. Gromadzone są w niej dane o nabytych przez klientów polisach, przedmiotach ubezpieczeń, zgłoszonych szkodach i procesach ich likwidacji. Dostęp do nich za pośrednictwem zintegrowanego z aplikacją portalu internetowego, opracowanego w technologii ASP.NET, ma też około 2000 klientów firmy, którzy w każdej chwili mogą sprawdzić wysokość swojego rachunku ubezpieczeniowego, przejrzeć warunki umów czy śledzić proces wypłaty odszkodowań.

"Wykorzystując CRM Online, osiągnęliśmy już takie cele, jak wzrost satysfakcji klienta oraz uporządkowanie pracy w naszej kancelarii. Chcemy dalej osiągać takie efekty, jak wzrost wydajności pracy o 30%, skrócenie czasu ofertowania o 50%, zwiększenie przełożenia szans sprzedaży na faktyczną sprzedaż o 30%, wzrost zyskowności poprzez selekcję klientów nierentownych oraz dalsze podnoszenie poziomu zadowolenia naszych klientów" - mówi Paweł Janczak, prezes zarządu Polskiej Kancelarii Brokerskiej.

Zobacz również:

  • Salesforce zainwestuje 500 milionów dolarów w generatywną AI
  • Salesforce otrzyma nowe algorytmy napędzane AI
  • Rosną wydatki na chmurę publiczną

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200