Ericsson z nową ofertą usług wspierających handel mobilny

Według przedstawicieli szwedzkiego koncernu nowe rozwiązania klasy m-commerce pozwolą na obniżenie kosztów i zwiększenie efektywności działalności związanej z handlem elektronicznym oraz rozliczaniem opłat za usługi realizowane przy wykorzystaniu urządzeń mobilnych. Usługi są skierowane przede wszystkim do operatorów sieci komórkowych oraz instytucji finansowych.

Władze koncernu Ericsson mają nadzieję, że nowe rozwiązania przyspieszą wprowadzanie nowych rodzajów usług mobilnych - także finansowych. Przedstawiciele kierownictwa szwedzkiej firmy twierdzą, że rozwiązania ułatwiające prowadzenie rozliczeń związanych z usługami mobilnymi pozwolą operatorom sieci mobilnych, instytucjom finansowym, producentom gier komputerowych oraz sieciom handlu detalicznego na istotne zwiększenie efektywności prowadzonej działalności. Na nową ofertę szwedzkiego koncernu składają się m.in. rozwiązania ułatwiające naliczanie opłat i rozliczanie usług pieniężnych, obsługę tzw. portfeli mobilnych, a także programów lojalnościowych. "Koncentrujemy się głównie na usługach, które ułatwią naszym partnerom zaoferowanie klientom większego wyboru sposobów płatności oraz usług niezależnych od platformy mobilnej" - podkreśla Adam Kerr, szef działu m-commerce w firmie Ericsson. Zdaniem przedstawicieli firmy Ericsson w 2016 roku wartość światowego rynku płatności mobilnych sięgnie 800 mld USD.

Zobacz również:

  • Ericsson dostarczy komponenty radiowe dla sieci LTE450 w polskiej energetyce
W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200