Antalis wdraża contact center i telefonię IP

Antalis Poland, dystrybutor opakowań i materiałów poligraficznych, wykorzysta System Customer Interaction Center (CIC) firmy Interactive Intelligence do obsługi contact center oraz firmowej telefonii IP.

Wdrożenie przeprowadziła firma Telefonix. System CIC w Antalis obejmuje zarówno użytkowników biurowych, rozproszonych w oddziałach przedsiębiorstwa w całej Polsce, jak i przedstawicieli działu handlowego, odpowiedzialnych za sprzedaż i obsługę klientów. Rozwiązanie zostało wdrożone w środowisku terminalowym Citrix. Przeprowadzono integrację z systemami informatycznymi wykorzystywanymi przez Antalis. Jak podają autorzy wdrożenia, podstawowym celem projektu jest usprawnienie obsługi klientów przedsiębiorstwa. System CIC identyfikuje dzwoniącego, pobiera informacje o jego profilu oraz automatycznie kieruje połączenie do handlowca odpowiedzialnego za kontakty z danym klientem lub w razie jego niedostępności innemu pracownikowi z odpowiednimi kwalifikacjami, wykorzystując mechanizm skills-based routing. Pracownicy biurowi mogą zostać elastycznie przydzieleni do obsługi klientów w przypadku zwiększonej liczby zamówień lub zapytań. Telefonia IP obniża koszty komunikacji wewnątrz firmy, usprawnia ją także komunikator do przesyłania krótkich wiadomości. Moduł Interaction Conference umożliwia zestawianie spotkań telekonferencyjnych. Zaproszenie na konferencję zostaje automatycznie wysłane e-mailowo do uczestników wraz z numerem oraz kodem PIN, który pozwala na identyfikację rozmówcy i zapewnia bezpieczeństwo rozmowy.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200