Mianowano następcę Ireneusza Dąbrowskiego w Tech Data Polska
- Adam Jadczak,
- 21.12.2011, godz. 08:59
Firma ogłosiła, że od 2 stycznia 2012 roku polskim oddziałem będzie kierował Piotr Mirosław. Wcześniej pełnił funkcję dyrektora zarządzającego w LG Electronics.
Reorganizacja struktur regionalnych Tech Data w Europie i nowy szef w Polsce
Ta nominacja - jak mówią przedstawiciele firmy - wraz z ogłoszonymi w ubiegłym tygodniu nominacjami na stanowiska dyrektora sprzedaży i dyrektora zarządzania produktami, zamyka proces obsadzania kierownictwa firmy Tech Data Polska po jego przekształceniach, które miały miejsce w kończącym się roku 2011. Przypomnijmy, Sebastian Pawłowski - przez ostatnie 10 lat pracujący w firmie Dell - oraz Adam Pawtel - od 12 lat związany z ABC Data - przechodzą do Tech Data Polska. 1 grudnia br. Sebastian Pawłowski objął stanowisko dyrektora sprzedaży. Adam Pawtel od lutego 2012 r. będzie zaś pełnił funkcję dyrektora zarządzania produktami.
"Liczymy, że doświadczenie Piotra Mirosława w pracy na rynku polskim, w międzynarodowych korporacjach oraz prezentowane cechy przywódcze pozwolą polskiemu oddziałowi naszej firmy na zajęcie kluczowej, zgodnej z korporacyjną wizją pozycji wśród polskich dystrybutorów" - twierdzi Jonas Elmgren, Regional Managing Director odpowiedzialny za kraje nordyckie, któremu podlega także polski oddział Tech Data. "Jestem szczęśliwy, że mogę przekazać przywództwo firmy Tech Data Polska w ręce pana Piotra Mirosława. Tym bardziej, że jest on moim dużo młodszym kolegą po studiach na tym samym wydziale Politechniki Warszawskiej" - przekonuje Ireneusz Dąbrowski, wieloletni szef Tech Data Polska i odchodzący Regional Managing Director regionu East Tech Data.
Piotr Mirosław od połowy 2009 roku zajmował kierownicze stanowiska w LG Electronics. Początkowo pracował jako dyrektor sprzedaży w największym dziale Consumer Electronics, następnie został awansowany na pozycję dyrektora zarządzającego Consumer Electronics w Polsce. Po odejściu z końcem października br. z LG Electronics, pełnił krótko funkcję zastępcy dyrektora zarządzającego w polskim oddziale Panasonic Marketing Europe.
W latach 1999-2009 związany był z Philips Polska, gdzie między innymi pełnił funkcje dyrektora zprzedaży w Dziale Consumer Electronics (RTV i IT), dyrektora biznesu CE na Europę Centralną oraz dyrektora marketingu Działu Consumer Lifestyle (RTV i AGD). W latach 2006-2009 był członkiem zarządu Philips Polska odpowiedzialnym przede wszystkim za obszar komercyjny produktów konsumenckich, a także Philips brand management w krajach Europy Centralnej.