Producent BlackBerry zapowiada ofensywę na polskim rynku

Okazją do zaprezentowania planów wobec Polski była premiera modelu 9360 w sieci Orange. Operator jako pierwszy wprowadza ten smarfton na nasz rynek.

Ważnym elementem realizacji planów Research in Motion w Polsce jest lokalne biuro. Producent otworzył je bez rozgłosu w maju br. Pracują w nim specjaliści pozyskani z polskiego rynku telekomunikacyjnego. Ich zadaniem jest zwiększenie dostępności urządzeń i popularyzacja technologii BlackBerry. Research in Motion zamierza bowiem nadal umacniać pozycję BlackBerry jako biznesowego narzędzia, ale chce także dotrzeć do małych i średnich przedsiębiorców i zbudować rynek konsumencki, który w przypadku BlackBerry w naszym kraju praktycznie nie istnieje.

Mają temu służyć odpowiednio dostosowane do segmentu klientów oferty (taryfa i model BlackBerry), współpraca z dystrybutorami i sieciami sprzedaży. Na polski rynek nowe modele i usługi mają trafiać niezwłocznie. Wprowadzone przez Orange BlackBerry 9360 to pierwszy model z rodziny urządzeń z najnowszym systemem operacyjnym 7. Research in Motion aktywizuje działania na rzecz tworzenia ekosystemu wokół swojej platformy poprzez uruchomienie programów akademickich i wspieranie polskich grup programistów. Firma chce także promować BlackBerry jako markę modną i pożądaną, akcentując rozbudowane możliwości komunikacji jak e-mail, chat, social media.

Zobacz również:

  • BlackBerry dzięki cyberbezpieczeństu z zyskiem po Q1 2023
  • Nowe technologie są koniecznym warunkiem rozwoju

Zaprezentowany dziś wspólnie przez RIM i Orange model 9360 jest dostępny w ofercie Orange dla Firm.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200