SMYK wchodzi do Internetu

Sklep SMYK, prowadzący sprzedaż produktów dla dzieci w wieku 0-14 lat, uruchomił sprzedaż internetową.

Na starcie Smyk.com udostępni klientom około 20 tys. produktów w kategoriach: ubrania, zabawki, akcesoria dla niemowląt, mebelki i akcesoria dziecięce i multimedia. Nowy sklep internetowy ma zaawansowaną wyszukiwarkę z filtrami, która umożliwia wyszukiwanie produktów wg wieku, marki, ceny, płci i łączenie ze sobą dowolnych parametrów. Dodatkowo uruchomiono wyszukiwarkę prezentów, umożliwiającą sprecyzowanie wyboru produktu dostosowanego do płci, wieku i ceny. Spółka Empik Media & Fashion, która jest właścicielem sklepu, chce, by Smyk.com był drugą po Empik.com największą przychodowo operacją e-commerce w strukturze grupy. W ciągu 3-4 lat Smyk.com ma osiągnąć podobną skalę działalności, co Empik.com. Operacjami Smyk.com zarządza jedna ze spółek zależnych Grupy EM&F - E-commerce Services.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200