Nowy system w sieci prestiżowych perfumerii

Zarządzanie wszystkimi 40 salonami perfumeryjnymi sieci Marionnaud jest obecnie realizowane przy wykorzystaniu zintegrowanego systemu biznesowego firmy Microsoft.

System Microsoft Dynamics NAV obsługuje działania związane z zarządzaniem łańcuchem dostaw, sprzedażą, magazynem, zakupami i finansami Marionnaud w Polsce. Oprogramowanie zostało zintegrowane z wykorzystywanym w sieci sklepów Marionnaud systemem sprzedaży detalicznej Retalix. Przedstawiciele polskiego oddziału Marionnaud podkreślają, że wymiana wykorzystywanego wcześniej systemu przyczyniła się do usprawnienia procesów związanych z planowaniem zakupów, obsługą zamówień, zarządzaniem zapasami oraz obsługą finansowo-księgową. Projekt wdrożeniowy przeprowadził zespół firmy Alna Business Solutions.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200