Zmiany dotyczące odnowienia subskrypcji na oprogramowanie IBM Software

W lipcu br. klientów IBM zaczęła obowiązywać nowa umowa Passport Advantage, zgodnie z którą rezygnacja z przedłużenia subskrypcji i usług wsparcia na kolejny rok powinna być przesłana do producenta (samodzielnie lub za pośrednictwem resellera) przed datą wygaśnięcia dotychczasowego wsparcia.

Jeśli IBM nie otrzyma pisemnej rezygnacji, subskrypcja oraz usługi wsparcia zostaną automatycznie przedłużone o kolejny rok, a faktura wystawiona przez IBM będzie przesłana do użytkownika. Opłaty za tzw. Autorenewal będą zgodne z aktualnie obowiązującym cennikiem. Szczegółowe zapisy na ten temat znajdują się w punkcie 3.5.4 nowej umowy Passport Advantage. Autorenewal nie dotyczy klientów z podpisaną umową ELA oraz z sektora rządowego.

Użytkownicy oprogramowania IBM Software mogą wybrać dotychczasowy sposób zakupu usług wsparcia przez kanał partnerski, przy czym musi to nastąpić przed wystawieniem faktury przez IBM. Zmiany dotyczą takich produktów, jak systemy serii Lotus, Rational, Websphere, Information Management, Tivoli, Cognos, czy Produkt Lifecycle Management.

Źródło - RRC Poland

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200