Kongres Future Marketing

W ciągu pięciu dni będzie można wysłuchać wystąpień ponad 80 prelegentów, w tym 16 gości specjalnych z USA, Szwajcarii, Portugalii, Szwecji, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii i Niemiec, dotyczących najważniejszych światowych trendów marketingu.

Kongres odbędzie się w Sopocie, w dniach 30.05 - 03.06.2011 r. Gośćmi specjalnymi będą między innymi:, Diego Oliva - Facebook.com, Director EMEA, na Europę, Bliski Wschód i Afrykę, David Patton - President & CEO Grey EMEA na Europę, Bliski Wschód i Afrykę, Nick Wiggin - Dyrektor Strategii Ericsson, Peter Walshe - Brand Manager, Millward Brown, Gabriela Salinas - Global Brand Manager Deloitte, Martin Radelfinger, CSO, Goldbach, Chris Dobson, Wiceprezes BBC, Matthew Froggatt, CDO, TNS Globa, Tony Allen, Group Director Dragon Rouge, Ines van der Schalk, Wiceprezes Lagardère Unlimited, Ulrik Ruhnau, Vice President Sportfive.

Wśród polskich gości znajdują się między innymi: Bartosz Drozdowski, MD ARBOinteractive, Janusz Moneta, CMO CEE Google, Robert Majkut, Designer, Wojciech Grendziński IMS SA, Mateusz Galica - Dyrektor ds. Strategii w TNS, Tomasz Modzelewski - Prezes Zelmer, Marcin Skowroński - Dyrektor Pionu Marketingu Onet.pl, w trakcie kongresu prelekcje poprowadzą również przedstawiciele m.in.: AMS, Starcom, Grey, Google, Dragon Rouge i kilkudziesięciu innych firm.

Zobacz również:

  • Zarządzanie informacją – nowe kierunki

Kongres składa się z kilku części merytorycznych, pierwsza to trzy dni prelekcji, następnie dwa dni dodatkowych warsztatów, debat gości specjalnych, ponadto po części prelekcji planowane są atrakcje i imprezy towarzyszące. Wśród ścieżek tematycznych i tematów poruszanych na Kongresie znajdą się między innymi: trendy komunikacji i mediach, sprzedaż i merchandising, media społecznościowe, trendy w marketingu, marketing sportowy, badania i trendy, marketing bezpośredni, zarządzanie i strategia marki, trendy w Internecie, prawne i podatkowe aspekty marketingu, design i branding, public relations oraz CSR.

Organizatorem wydarzenia jest spółka Mediarun, wydawca serwisów internetowych.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200