Polska prezydencja w UE na Facebooku

Ministerstwo Spraw Zagranicznych chce aktywnie promować polską prezydencję w Unii Europejskiej w mediach społecznościowych.

Polska prezydencja w UE na Facebooku

MSZ uruchomiło już witrynę Prezydencjaue.gov.pl, profil na Facebooku i kanał w serwisie YouTube. Profil na Facebooku zgromadził już ponad 15 tys. fanów. Ministerstwo chce jednak spójnej strategii promocyjnej w mediach społecznościowych, dlatego ogłosiło konkurs na kampanię internetową promującą polską prezydencję w Unii Europejskiej, która ma wykorzystywać serwisy społecznościowe. "Aby zintensyfikować działania promujące polską rezydencję w Internecie, a w szczególności w mediach społecznościowych, konieczna jest realizacja spójnej i precyzyjnie zaplanowanej strategii promocyjnej" - zaznaczono w uzasadnieniu konkursu. Prace konkursowe przyjmowane są do 16 maja. Zwycięzca konkursu dostanie zaproszenie do udziału w postępowaniu o zamówienie kampanii z wolnej ręki.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200