Zintegrowany system zarządzania zasobami w Norweskiej Operze

Norweska Opera Narodowa wykorzystuje zintegrowany system ERP firmy Maconomy do planowania i rozliczania prac setek osób zaangażowanych w przygotowanie wydarzeń artystycznych.

Zintegrowany system zarządzania zasobami w Norweskiej Operze
Każdy spektakl i próba są traktowane jako odrębne, indywidualne projekty, wymagające m.in. zaangażowania reżyserów, solistów, chórzystów, przygotowania kostiumów i scenografii oraz zatrudnienia ekipy technicznej, a także szczegółowego zaplanowania budżetu i wykorzystania zasobów. Pierwszy etap wdrożenia systemu Maconomy People Planner zakończono w 2007 roku. Od tej pory system jest stale rozwijany. Oprogramowanie pozwala m.in. na zintegrowanie informacji o prowadzonych projektach, dostępności pracowników i zasobów oraz kwestiach budżetowych i administracyjnych. Kluczowe znaczenie dla Norweskiej Opery Narodowej ma m.in. możliwość prowadzenia ścisłej kontroli wydatkowania środków przyznawanych z funduszy publicznych. "System People Planner daje nam zwiększoną kontrolę działania nad całą organizacją, która od zawsze była postrzegana jako instytucja prestiżowa, gotowa na dostosowanie się do zmiennych realiów. Jako organizacja niejednokrotnie stajemy przed koniecznością dokonywania różnorodnych modyfikacji, stąd płynęła potrzeba wdrożenia systemu, który będzie w stanie sprostać rosnącym wymaganiom" - mówi Knut Brotnow, dyrektor ds. IT w Norweskiej Operze Narodowej. Z oprogramowania korzysta kilkuset użytkowników. System firmy Maconomy znalazł również zastosowanie jako narzędzie wspierające zarządzanie niektórymi pracami związanymi z budową otwartego w kwietniu 2008 roku, nowego gmachu Norweskiej Opery.

Zobacz również:

  • Trendy i wyzwania dla przedsiębiorców w 2024 roku – ekspercka analiza Comarch
W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200