Polfa Łódź usprawnia sprzedaż i logistykę

Wdrożenie rozwiązań Emigo, Integra i Ipocrates w Polfie Łódź umożliwi lepsze zarządzanie działem sprzedaży, gospodarką magazynową, co może przynieść znaczne oszczędności.

Założona w 1933 roku Polfa Łódź SA dostarcza leki, kosmetyki i ponad 50 suplementów diety. Każdego roku do klientów trafia ponad 5 mln opakowań leków. Z końcem 2010 firma wdrożyła system Emigo, którego dostawcą jest Sagra Technology. Wdrożenie objęło dwie dywizje pionu sprzedaży: medyczną i apteczną, obejmując wszystkich reprezentantów wizytujących apteki i lekarzy. "Oprócz Emigo wykorzystano także usługi Ipocrates, dzięki którym przedstawiciele mają dostęp do zweryfikowanych i aktualnych danych swoich klientów" - mówi Marek Rutkowski, specjalista ds. wdrożeń w Sagra Technology.

Działający w modelu Software as a Service system Emigo umożliwia składanie zamówień przez przedstawicieli w trybie rzeczywistym.

"Traktujemy Emigo jak system zarządzania relacjami z klientami (CRM). Dzięki temu nasz pracownik w terenie, zbierając zlecenia z aptek i szpitali, widzi stany magazynowe i dostępne w poszczególnych hurtowniach produkty - mówi Tadeusz Niedziałkowski, dyrektor ds. sprzedaży w Polfie Łódź. Po zakończeniu wdrożenia usługi Integra możliwy będzie także dokładny podgląd stanów magazynowych u wszystkich podmiotów, z którymi współpracuje zakład.

Hurtownia Danych - będąca składową systemu Emigo - pozwala na analizowanie informacji we wszelkich przekrojach, wraz z kompleksową rejestracją pracy wykonywanej w terenie przez handlowca.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200