Wielki powrót
- Piotr Waszczuk,
- 14.09.2010
Po siedmiu latach nieobecności wraca na polski rynek marka Plaut, kojarzona z doradztwem w zakresie wdrożeń SAP.
Skąd decyzja o powrocie do dawnej marki?
Obecna zmiana nazwy spółki w Polsce z acctus na Plaut jest logiczną konsekwencją trwającej od trzech lat fuzji acctus Consulting GmbH z Grupą Plaut Consulting. Dla polskiego zespołu oznacza to powrót do korzeni, gdyż zarówno zarząd, jak i przeważająca część zespołu konsultantów rekrutuje się z pracowników dawnego Plaut Polska. Podstawą naszej oferty jest - jak przed laty - doradztwo w zakresie systemów SAP. Dzisiaj jest ono bogatsze dzięki szerszemu spektrum usług, bardziej kompleksowych, innowacyjnych i zgodnych z dzisiejszymi wymaganiami klienta. Pod jedną marką będzie nam też łatwiej oferować rozwiązania prekonfigurowane, tzw. Plaut Works.
W jaki sposób pozycjonują Państwo firmę Plaut na polskim rynku? Na jakich segmentach rynku koncentrują Państwo swoją działalność?
Wiedza oraz doświadczenia naszych konsultantów pozwalają nam działać praktycznie w każdym segmencie rynku, wszędzie tam, gdzie klienci oczekują profesjonalnych usług z zakresu systemów SAP ERP/SAP BW. Oczywiście, ze względu na historię naszych projektów naturalne obszary naszej działalności to przemysł spożywczy, wydawnictwa, towarzystwa ubezpieczeniowe, producenci opakowań, firmy związane z branżą samochodową oraz sektor farmaceutyczny. W ostatnich latach szczególną uwagę zwracamy na usługi związane z wdrażaniem specjalistycznych rozwiązań, poszerzających tradycyjne obszary implementacji systemu SAP ERP.