TED: Malcolm Gladwell i historia badań konsumenckich
- Krzysztof Piątek,
- 15.06.2010, godz. 13:53
Dzisiaj prezentujemy materiał z archiwum TED - publicysta Malcolm Gladwell opowiada o badaniach marketingowych sosu do spaghetti. Aż do lat 80. marketingowcy nie słuchali czego chcą klienci.
Polecamy:
- TED: A.J. Jacobs - człowiek, który przez rok żył zgodnie z Biblią
- TED: Barry Schwartz o paradoksie wyboru
- TED: Aimee Mullins, modelka bez nóg i poszukiwanie człowieczeństwa
Zobacz też:
Opowiadający tą ciekawą historię z dziedziny badań marketingowych i innowacji w tworzeniu nowych produktów Malcolm Gladwell jest amerykańskim pisarzem, reporterem i publicystą. Magazyn "Time" umieścił go na liście stu najbardziej wpływowych myślicieli i naukowców.
Gladwell opowiedział historię badań Moskowitza podczas konferencji TED ("Technology, Entertainment, Design" - technologia, rozrywka, design). Każdy z prelegentów ma 18 minut na podzielenie się z innymi uczestnikami swoimi doświadczeniami, przemyśleniami, wynikami badań, czy ciekawą historią. Na konferencji TED występowali już nobliści, prezydenci USA i wiele innych wybitnych postaci.
Na stronach Computerworld.pl prezentujemy kilka najciekawszych zdaniem redakcji prezentacji. Po obejrzeniu wystąpienia zapraszamy do jego oceny. Dzięki głosom Czytelników zrobimy zestawienie najciekawszych przemówień z konferencji TED.
Nagranie pochodzi z 2004 r., ale nadal jest aktualne i bardzo ciekawe. Niestety, dostępne jest tylko w języku angielskim.