Wybrano Liderów Wsparcia!

Departament IT Grupy Onet.pl oraz Departament Wsparcia i Rozwoju Usług IT Banku Zachodniego WBK zostali laureatami IV edycji konkursu Lider Wsparcia zorganizowanego przez Help Desk Institute.

Patronem medialnym tego przedsięwzięcia był Computerworld. Osobowością Roku 2008 został natomiast Miłosz Kadziewicz, dyrektor Centrum Przetwarzania Danych w LUKAS Bank. "Jest to nagroda dla osoby, która zapisała się w szczególny sposób w polskiej branży wsparcia informatycznego. Ma być ona wzorem do naśladowania" - powiedział Bartosz Górczyński, prezes stowarzyszenia itSMF Polska.

W organizowanym od czterech lat przez HDI Poland konkursie nagradzane są organizacje, które w reprezentują wysoki poziom organizacyjny i jakościowy w zakresie wsparcia użytkowników oraz przeprowadziły najciekawszy projekt doskonalący swe działania i osiągnęły w jego efekcie wymierną poprawę wskaźników działania. Jak podkreślił, w czasie konferencji poprzedzającej Galę Liderów Wsparcia, Artur Sygnatowicz, menedżer HDI Poland, jury konkursu szuka organizacji, która ma silnego lidera, korzysta ze standardów ITIL, ale wnosi też własną wartość, uzależnioną od specyfiki organizacji i firmy, jest otwarta na zmiany i konsekwentna w działaniu.

Nagrodę w kategorii Centrum Wsparcia Roku 2008 odebrał w czasie uroczystej Gali Departament IT Grupy Onet.pl. Organizacja ta cechuje się nie tylko wyróżniającą się dojrzałością, ale też niesamowitym entuzjazmem i determinacją w działaniu. Wśród nominowanych do nagrody w tej kategorii byli też: Manager Operations z Atos Origin IT Services; Centralny Punkt Obsługi Klienta - Service Desk z Centralnego Ośrodka Informatyki Górnictwa; Zespół Obsługi Klienta z Przedsiębiorstwa Informatyki ZETO Bydgoszcz oraz Application Development & Maintenance Delivery Roche Polska.

Nagrodę w kategorii Przedsięwzięcie Roku 2008 otrzymał Departament Wsparcia i Rozwoju Usług IT Banku Zachodniego WBK za realizację projektu "Optymalizacja i doskonalenie Biznesu BZWBK poprzez konsolidację Usług IT". "Bank Zachodni WBK ujął jury tym, że nie dość, że efekt przedsięwzięcia był imponujący to ścieżka jego realizacji była optymalna, co jest szczególnie ważne w czasach, kiedy tak dużą wagę trzeba przywiązywać do kosztów. Poza tym projekt ten miał bezpośredni wpływ na biznes. Zmianie po stronie aplikacji, infrastruktury towarzyszyła wieloaspektowa zmiana w kulturze organizacji" - powiedział członek jury konkursu, Jakub Chabik, wręczając nagrodę. Wśród nominowanych do nagrody w tej kategorii znalazły się również: projekt "Budowa centralnego Service Desk dla całej Grupy Kapitałowej LOTOS " zrealizowany przez Petrosoft.pl Technologie Informatyczne wspólnie z Grupą LOTOS oraz projekt "Wdrożenie i rozwój narzędzia do obsługi wsparcia informatycznego" zrealizowany przez Departament Informatyki Polskiego Górnictwa Naftowego i Gazownictwa.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200