Duże zmiany w Call Center Poland
- (am),
- 31.03.2009
Rada nadzorcza Call Center Poland powołała na stanowisko prezesa zarządu Piotra Reznara. Zastąpił on Rafała Dywana, który złożył rezygnację.
Stanowisko dyrektora zarządzającego spółki objęła Iwona Bogdanov. "Rynek call center jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się w obszarze marketingowego wsparcia sprzedaży oferowanego przez spółki Internet Group. Stawiamy na młodych, dynamicznych menedżerów, którzy dają gwarancję wykorzystania tego momentu" - powiedział Jan Ryszard Wojciechowski, prezes Internet Group. W 2008 r. Call Center Poland miał 64 mln zł przychodów.
Z kolei Iwona Bogdanov jest związana z Call Center Poland od 11 lat, przeszła wszystkie stopnie kariery w call center, współtworzyła filię spółki w Czechach, uczestniczyła w wielu projektach doradczych dla różnych branż. Ostatnio była dyrektorem działu sprzedaży.