Avista Media: start nowego centrum w Legnicy

Nowe contact center Avista Media w Legnicy ruszyło z początkiem marca br.

Pracę rozpoczęło 70 konsultantów telefonicznych. Nowe contact center przeznaczone jest dla abonentów Telefonii Dialog i Polkomtela (Plus GSM). "Niebawem do naszych dotychczasowych klientów dołączą też kolejni, z którymi prowadzimy rozmowy" - deklaruje Paweł Lisowski, prezes zarządu Avista Media. Obiekt w Legnicy jest drugim centrum telefonicznej obsługi klienta Avista Media, wrocławskiej spółki w 100% należącej do Telefonii Dialog. Pierwsze firma prowadzi w okolicy Wrocławia, w którym obecnie zatrudnia 183 osoby. Konsultanci telefoniczni obsługują użytkowników Internetu, IP TV, diagnozują awarie i pomagają przy aktywacji usług.

Na początek outbound

Legnicki zespół konsultantów Avista Media rozpoczyna pracę od sprzedażowych kampanii wychodzących. Jeszcze w tym miesiącu dołączą do nich kampanie przychodzące, a w kwietniu - całodobowa obsługa klientów. Do realizacji tych zadań zostanie wykorzystane oprogramowanie - uCI 7.5 firmy Altitude Software. Wdrożeniem rozwiązania zajęła się NextiraOne Polska. Kampanie są realizowane w trybie predictive, charakteryzującym się optymalnym wykorzystaniem czasu pracy konsultantów.

"Zastosowane przez nas technologie oraz sprzęt - tryb Predictive, system zapowiedzi głosowych IVR z modułem TextToSpeech oraz telefony SIP - mają wiele zalet. Pozwoliły zoptymalizować koszty budowy nowego contact center, a w przyszłości umożliwią jego łatwą rozbudowę i dodawanie nowych funkcjonalności" - mówi Paweł Lisowski. Systemy IT przed startem zostały gruntownie przetestowane. Pierwsze próby uruchomieniowe oraz konfiguracje rozpoczęły się już w styczniu, w podwrocławskim contact center. Drugi etap testów - wykonany po przeprowadzce sprzętu informatycznego do Legnicy - potwierdził gotowość systemów. Ich ostateczne wdrożenie zakończono w drugiej połowie lutego.

Wyposażenie i rekrutacja

Nowe contact center, które będzie liczyć 100 stanowisk, znajduje się w budynku Legnickiego Parku Technologicznego w pobliżu Huty Miedzi Legnica. Wynajęte od KGHM Letia trzy piętra obiektu zostały zmodernizowane i wyposażone w nowoczesną infrastrukturę IT. Siedemdziesięciu nowych pracowników legnickiego contact center to osoby wyłonione w pierwszym etapie rekrutacji spośród blisko 400 nadesłanych do Avista Media aplikacji. Kolejny etap rekrutacji do legnickiego contact center rozpocznie się w połowie marca. Tym razem spółka zamierza przyjąć do pracy ok. 20 osób. Do czerwca zespół liczyć ma w sumie 140 pracowników.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200