Zestawienie danych teleadresowych firm świadczących usługi call center
- Andrzej Maciejewski,
- 16.12.2008
Zestawienie danych teleadresowych firm świadczących usługi call center oraz informacji o sposobie rozliczania usług oraz pomiaru jakości ich wykonania, a także lista największych klientów.
Zestawienie danych teleadresowych firm świadczących usługi call center oraz informacji o sposobie rozliczania usług oraz pomiaru jakości ich wykonania, a także lista największych klientów.
7GEO
Kontakt: ul. Michałowskiego 11/8
31-126 Kraków
Tel:(12) 398 42 24
mailto:[email protected]
http://www.7geo.com/pl_index.html
Sposób rozliczania usług: uzależniony od zlecenia
Pomiar jakości usług: Cost per Call, współczynnik konwersji
Najwięksi klienci: bd
Arteria
Kontakt: ul. J.Rosoła 10
02-797 Warszawa
(22) 648 80 72
Sposób rozliczania usług: standardowy sposób rozliczania to model wg stawek za minutę pracy konsultanta
Pomiar jakości usług: uzależniony od zlecenia
Najwięksi klienci: Wydawnictwo Wiedza i Praktyka
arvato services
Kontakt: ul. Kolejowa 150
62-064 Plewiska k. Poznania
(61) 652 88 00
mailto:[email protected]
Sposób rozliczania usług: za minutę, za transakcję, za godzinę dostępności stanowiska, success fee, inne (zgodnie z wymaganiami klienta)
Pomiar jakości usług: Service Level, AHT, Abandon Rate, CSAT/ Net Promoter Score (badania satysfakcji klienta indywidualnego)
Najwięksi klienci: Microsoft, easyJet, Play, Polkomtel, BWM Klub dla Ciebie, Świat Książki, BP
Axel Springer Kontakt
Kontakt: ul. Jagiellońska 74
03-301 Warszawa
(22) 763 60 00
mailto:[email protected]
Sposób rozliczania usług: za minutę efektywnej rozmowy, za godzinę pracy stanowiska, modele łączone (za minutę efektywnej rozmowy plus premia za sprzedaż)
Pomiar jakości usług: efektywność (np. liczba sprzedanych produktów i usług versus przekazana baza)
Najwięksi klienci: Microsoft, Asseco, Hewlett Packard, WizzAir, Axel Springer Polska, Bertelsmann Media, Infor, PZU, ACE European Group, Provident Polska, IMP
Call Center Poland
Kontakt: ul. Marynarska 11
02-674 Warszawa
(22) 444 04 44
mailto:[email protected]
Sposób rozliczania usług: za minutę rozmowy, za godzinę, za efekt, za minutę rozmowy/za godzinę, za minutę rozmowy/za efekt, ryczałt za całość usługi
Pomiar jakości usług: poziom sprzedaży (sprzedaż w sztukach, podpisane wnioski/polisy/umowy, skuteczność do całej bazy / do osób docelowych, kwota sprzedaży, koszt pozyskania jednego klienta, liczba pozyskania klientów), poziom obsługi (SLA, ilość interakcji np. wpisane komentarze versus odebrane telefony, odbieralność, liczba minut), poziom efektywności (liczba ankiet, realizacja dziennego/tygodniowego/miesięcznego targetu)
Najwięksi klienci: Polkomtel, Readers Digest, Volvo, Raabe, Netia, Toshiba, Provident
Calling Polska
Kontakt: ul. Warszawska 67/1
40-010 Katowice
(32) 607 09 47
mailto:[email protected]
Sposób rozliczania usług: uzależniony od zlecenia
Pomiar jakości usług: bd
Najwięksi klienci: firmy z Niemiec handlujące bazami danych
CBB Call Center
Kontakt: os. Bohaterów Września 80a
31-621 Kraków
(12) 682 81 05
mailto:[email protected]
Sposób rozliczania usług: stawka zintegrowana (praca konsultanta z połączeniem na telefon stacjonarny/komórkowy w minutach), stawka minutowa (minuta pracy konsultanta , minuta połączenia na telefon stacjonarny/komórkowy), rozliczenie za sukces (np. umówione spotkanie ), za godzinę pracy agenta, za gotowość do pracy stanowiska, mix różnych modeli
Pomiar jakości usług: Service Level (serwisy stałe; w zależności od wymagań klienta od 75/20 do 95/10), wskaźnik sukcesu ( liczony jako ilość zdarzeń zdefiniowanych jako sukces w stosunku do całości bazy)
Najwięksi klienci: bd
ContactPoint
Kontakt: ul. Marynarska 11
02-674 Warszawa
(22) 541 90 90
mailto:[email protected]
Sposób rozliczania usług: za minutę połączenia, gotowość stanowisk do odbierania/wykonywania połączeń, rozliczenie za efekt
Pomiar jakości usług: odbieralność (połączenia odebrane do przychodzących), czas oczekiwania na połączenie, % połączeń zakończonych sukcesem (do bazy, do połączeń z osobą merytoryczną), efektywność kosztowa (czas niezbędny do zamknięcia sprawy/sprzedaży), zadowolenie klientów (automatyczne badanie IVR lub badanie CATI)
Najwięksi klienci: PZU, G+J Gruner+Jahr Polska , PTC ERA, IMP
Contact Center
Kontakt: ul. Muszkieterów 15 a
02-273 Warszawa
(22) 535 79 00
mailto:[email protected]
Sposób rozliczania usług: za efekt, roboczogodziny, gotowość
Pomiar jakości usług: success rate, contact rate, hit rate, service level, skuteczność sprzedaży do bazy przekazanej, ilość zamówień na roboczogodzinę
Najwięksi klienci: ACE European Group Limited, Alcatel Mobile Phones, Bonduelle Polska, PKN ORLEN, Orange, Radio Muzyka Fakty, Telekomunikacja Polska
Databroker
Kontakt: ul. Związku Walki Młodych 5
02-786 Warszawa
(22) 203 73 33
mailto:[email protected]
Sposób rozliczania usług: za minutę, godzinę, rozmowę, efektywną sprzedaż
Pomiar jakości usług: dobieralność, aktualność bazy, efektywność sprzedaży do bazy, efektywność sprzedaży do rozmów docelowych
Najwięksi klienci: Sobieski, Provea, Wiedza i Praktyka, Visa, Procter&Gamble, Verlag Dashofer, Beck, Świat Książki, IMP
Delta Contact
Kontakt: ul. 17 stycznia 52
02-146 Warszawa
(22) 574 93 00
mailto:[email protected]
Sposób rozliczania usług:za minutę rozmowną, za roboczogodzinę pracy agenta, za efekt, systemy mieszane
Pomiar jakości usług: dla akcji wychodzących wsparcia sprzedaży: docieralność do osób docelowych, efektywność netto, ATT, TT, ECP, Kurier Retrival, wskaźnik SL kuriera, jakość usługi kuriera, jakość rozmów, dla akcji przychodzących: efektywność brutto, efektywność netto, TTB, ATT, SL, SLA, ASA, AHT, AR
Najwięksi klienci: ING, BRE Bank (mBank, Multibank), Provea, Wydawnictwo Wiedza i Praktyka, International Masters Publishers, HBO, Polsat Cyfrowy, ALD Automotive, Sodexho, GE Money
Dimar
Kontakt: ul. Domaniewska 47
02-672 Warszawa
(22) 853 39 77
mailto:[email protected]
Sposób rozliczania usług: uzależniony od zlecenia
Pomiar jakości usług: uzależniony od zlecenia
Najwięksi klienci: bd
ECTA
Kontakt: Al. Piłsudskiego 135
92-318 Łódź
(42) 677 64 03
mailto:[email protected]
Sposób rozliczania usług: za rozmowę, za gotowość stanowiska, za sukces w zależności od projektu, za roboczogodzinę stanowiska
Pomiar jakości usług: bd
Najwięksi klienci: Synovate, EuroBook- Esim Sp. z o.o., Netia, Novum, Mediatel 4B, HDF Polska
Gallup Polska
Kontakt: ul. Dworcowa 17
41-708 Ruda Śląska
(32) 30 30 600
mailto:[email protected]
Sposób rozliczania usług: za minutę kontaktu, za sukces lub mieszany - gotowość + minuta kontaktu
Pomiar jakości usług: uzależniony od zlecenia
Najwięksi klienci: Vattenfall, Yves Rocher
Grupa Travel Polska
Kontakt: ul. J. Lea 124
30-133 Kraków
(12) 293 38 07
mailto:[email protected]
http://www.grupatravelpolska.pl
Sposób rozliczania usług: obrót, konwersja, wyniki
Pomiar jakości usług: konwersja, service level, odsłuchy, obrót
Najwięksi klienci: HolidayCheck, Allewakacje, Fly.pl
Holicon
Kontakt: ul. Żmigrodzka 41/49
60-171 Poznań
(61) 664 32 00
mailto:[email protected]
Sposób rozliczania usług: za roboczogodzinę (RBH), za projekt, za ankietę
Pomiar jakości usług: indywidualnie uzgadniane SLA
Najwięksi klienci: Netia, Polkomtel, Skoda, LG
Infopolis
Kontakt: ul. Sokolska 65
40 - 087 Katowice
(32) 776 04 00
mailto:[email protected]
Sposób rozliczania usług: uzależniony od zlecenia np. za wynik sprzedaży, za czas pracy konsultanta, za gotowość
Pomiar jakości usług: uzależniony od zlecenia
Najwięksi klienci: Plus, Netia
IPT Call Center
Kontakt: Al. Armii Krajowej 62
50-541 Wrocław
(71) 719 30 00
mailto:[email protected]
Sposób rozliczania usług: uzależniony od zlecenia
Pomiar jakości usług: uzależniony od zlecenia
Najwięksi klienci: bd
Lium Poland
Kontakt: ul. Na Uboczu 18
02-791 Warszawa
(22) 397 67 30
Sposób rozliczania usług: uzależniony od zlecenia
Pomiar jakości usług: uzależniony od zlecenia
Najwięksi klienci: bd
Mellon Poland
Kontakt: Al. Jerozolimskie 162
02-342 Warszawa
(22) 572 53 00
mailto:[email protected]
Sposób rozliczania usług: za czas trwania rozmów (wg liczby minut), za liczbę kontaktów merytorycznych, za wielkość sprzedaży (success fee), za gotowość wg liczby stanowisk lub liczby agentów (stand by fee)
Pomiar jakości usług: liczba godzin/dni funkcjonowania Contact Centre, wskaźnik wykorzystania stanowiska pracy; wskaźnik pomiaru efektywności pracy konsultanta; wskaźnik dodzwanialności; conversion rate (skuteczność sprzedaży), retrieval rate, abandon rate, SL (service level) AHT (average handling time), AWT (average waiting time); kluczowe wskaźniki finansowe: przychód na kontakt merytoryczny, koszt na kontakt merytoryczny; kluczowe wskaźniki retencji pracowników: rotacja pracowników, poziom satysfakcji pracowników
Najwięksi klienci: Bank Millennium, City Handlowy, Polbank EFG, Toyota Bank, Toyota Motor Poland, Wydawnictwo Reader's Digest, Wydawnictwo Wiedza i Praktyka, Allianz Polska, Marflex M.J.Maillis Poland
Phonesat
Kontakt: Al.Jana Pawła II 15
00-828 Warszawa
(22) 492 66 00
mailto:[email protected]
Sposób rozliczania usług: za rozmowę, za gotowość, success fee
Pomiar jakości usług: service level
Najwięksi klienci: Netia
Polskie Centrum Marketingowe
Kontakt: ul. Poleczki 7
02-822 Warszawa
(22) 511 93 00
mailto:[email protected]
Sposób rozliczania usług: uzależniony od zlecenia
Pomiar jakości usług: jakość usług oceniana jest na podstawie skuteczności rozmów, szczegóły ustalane są w zależności od specyfiki kampanii i wartości dla Klienta danych wskaźników
Najwięksi klienci: Amplico Life, Francuski Instytut Gospodarki, Axa Życie TU, Netia, Randstad, Wolters Kluwer Polska, Wydawnictwo C.H.Beck, Wydawnictwo Wiedza i Praktyka, Zepter International Poland, Institute for International Research
PremiumTM
Kontakt: ul. Gizów 6
01-249 Warszawa
(22) 483 37 77
mailto:[email protected]
Sposób rozliczania usług: bd
Pomiar jakości usług: za minutę połączenia, success fee
Najwięksi klienci: tupolecam.pl, Netia
Telefoniczna Agencja Informacyjna
Kontakt: ul. Łukowska 46
04-133 Warszawa
9477
mailto:[email protected]
Sposób rozliczania usług: przy ruchu wychodzącym - za kontakt, za efekt, przy ruchu przychodzącym - za gotowość lub dwutorowo za gotowość i kontakt
Pomiar jakości usług: uzależniony od zlecenia
Najwięksi klienci: Novell Professional Services, Unizeto Technologies, Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, ECOLINES POLSKA Linie Autokarowe, Cramo
Teleinvention
Kontakt: ul. Skarżyńskiego 14
31-866 Kraków
(12) 298 07 60
mailto:[email protected]
Sposób rozliczania usług: outbound - za ruch, za rozmowę, success fee, systemy mieszane (za ruch i prowizja), inbound - za gotowość
Pomiar jakości usług: outbound - utilization rate, talk time, contact rate, success rate, inbound - ilość rozmów przychodzących, odebranych, utraconych, service level, czas rozmowy (oraz inne wskaźniki ważne z punktu widzenia klienta i indywidualnie z nim uzgodnione)
Najwięksi klienci: firmy z branży IT, telekomunikacja (operatorzy i dostawcy rozwiązań), finanse (bankowość, ubezpieczenia, windykacja), wydawnictwa
TIM Call Center
Kontakt: Ul. Młynarska 8/12
01-194 Warszawa
(22) 20 33 000
mailto:[email protected]
Sposób rozliczania usług: za godzinę pracy konsultanta, za godzinę pracy infolinii, za minutę efektywną połączenia telefonicznego, za każdy zrealizowany rekord/ankietę, prowizyjnie, za wynik sprzedaży
Pomiar jakości usług: wynik liczbowy sprzedaży (na godzinę, na dzień, tygodniowy, miesięczny), wynik procentowy kompletacji ankiet, zweryfikowania poprawnych rekordów baz danych, wskaźniki jakości obsługi infolinii (średni czas oczekiwania w kolejce itd.), poziom realizacji celu projektu (określony przez klienta, np. ilość spotkań handlowych, ilość przeprowadzonych ankiet, ilość wysłanych ofert, ilość zebranych zamówień), service level, abandon rate
Najwięksi klienci: Intel, Cyfra
Yellowtel Polska
Kontakt: ul. Gizów 6
01-249 Warszawa
(22) 637 71 50
mailto:[email protected]
Sposób rozliczania usług: dostosowany do wymagań klienta np. za efektywną minutę (zgodnie z bilingiem), za godzinę pracy stanowiska, za rekord (rozmowę), za gotowość do odebrania połączenia, za uzyskany efekt, mieszany
Pomiar jakości usług: skuteczność prowadzonych działań (np. ilość sprzedaży, ilość umówionych spotkań itp.) w odniesieniu do całej bazy lub rozmów (wybranych statusów), spełnienie wymogów formalnych i jakościowych dot. prowadzonych rozmów, produktywność, terminowość, elastyczność
Najwięksi klienci: firmy z branży wydawniczej