Polski rynek usług call center - od redakcji
- Andrzej Maciejewski,
- 16.12.2008
Polski rynek usług call center należy do największych wśród krajów Europy Środkowo-Wschodniej.
Polski rynek usług call center należy do największych wśród krajów Europy Środkowo-Wschodniej.
Jest na nim miejsce zarówno dla firm, które dysponują setkami stanowisk, jak i tych mniejszych centrów telefonicznej obsługi klienta. Zakres świadczonych usług wciąż wzrasta, metody i wskaźniki są wciąż udoskonalane.
Przygotowane przez nas zestawienie obejmuje firmy świadczące usługi call contact center w outsourcingu. Składa się ono z dwóch części. Pierwsza to tabelaryczne zestawienie oferty firm z podziałem na usługi świadczone w ruchu wychodzącym i przychodzącym, informacjami o usługach dodatkowych, liczbie stanowisk, obsługiwanych językach oraz godzinach pracy. Druga część to zestawienie danych teleadresowych oraz informacji o sposobie rozliczania usług oraz pomiaru jakości ich wykonania.
W zestawieniu przyjęliśmy porządek alfabetyczny. Jesteśmy przekonani, że odnajdą w nim Państwo sporo ciekawych informacji, a odnalezienie potencjalnego dostawcy usług będzie łatwiejsze. Dane zawarte w zestawieniu pochodzą bezpośrednio od firm, które odpowiedziały na naszą ankietę. Dokonaliśmy jedynie niezbędnych skrótów wynikających z układu treści na stronach raportu ContactStandard.
Zapytanie skierowaliśmy do 47 firm. Otrzymaliśmy 27 odpowiedzi. Ten wynik bardzo nas cieszy. Chcielibyśmy serdecznie podziękować tym, którzy znaleźli dla nas czas i udzielili wyczerpujących informacji na temat swoich spółek. Pozostałych gorąco namawiamy do udziału w kolejnej edycji. Czekamy również na opinie, sugestie i inspiracje.
Andrzej Maciejewski
mailto:[email protected]
Monika Tomkiewicz
mailto:[email protected]