Multimedia Polska: jeszcze większe centrum

Operator telewizji kablowej uruchomił nowe telefoniczne centrum obsługi klienta w Kaliszu.

Operator telewizji kablowej uruchomił nowe telefoniczne centrum obsługi klienta w Kaliszu.

Multimedia Polska: jeszcze większe centrum

W Kaliszu istnieje dobra baza pracowników, uczy się tu 12 tys. studentów - mówi Sergiusz Urbaniak, dyrektor Departamentu Obsługi Klienta w Multimedia Polska.

Abonentów sieci Multimedia będzie obsługiwać ok. 380 konsultantów. Rozbudowa była niezbędną ze względu na bardzo duży ruch - ok. 240 tys. rozmów miesięcznie, w tym 110 tys. przychodzących i 130 tys. wychodzących. Zwiększone możliwości call center umożliwiają obniżenie czasu oczekiwania na połączenie do 14 sekund.

Nowe centrum w Kaliszu posiada 224 stanowiska obsługowe oraz 22 stanowiska nadzorujące. Jego powierzchnia wynosi 1700 m2 i została podzielona na trzy sale operacyjne. Poprzednie, kaliskie centrum było 3,5 razy mniejsze od obecnego i posiadało zaledwie 52 stanowiska. Multimedia posiada również niewielkie call center w Mielcu z ok. 35 stanowiskami. Historycznie obsługiwało abonentów spółki Telenet przed połączeniem z Multimedia, która miała centrum w Gdyni i Kaliszu. Obecnie uzupełnia tylko działania kaliskiego centrum, które po rozbudowie będzie spełniać wymagania spółki na najbliższe kilka lat.

W przypadku przyspieszenia wzrostu niewykluczone są jednak wcześniejsze inwestycje w dalszą rozbudowę call center.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200