Sześciu liderów contact center

Z raportu Gartnera Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure, EMEA, 2007 wynika, że aż sześć firm dostarczających rozwiązania infrastrukturalne dla contact center należy określić mianem lidera. Zdaniem analityków, zaliczają się do tej grupy: Alcatel-Lucent, Aspect Software, Avaya, Cisco Systems, Genesys oraz Nortel.

Z raportu Gartnera Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure, EMEA, 2007 wynika, że aż sześć firm dostarczających rozwiązania infrastrukturalne dla contact center należy określić mianem lidera. Zdaniem analityków, zaliczają się do tej grupy: Alcatel-Lucent, Aspect Software, Avaya, Cisco Systems, Genesys oraz Nortel.

Do miana lidera pretendują - określane jako wizjonerzy - firmy Altitude Software, Cosmo-Com, Interactive Intelligen-ce oraz niedawno przejęta przez SAP spółka Wicom. Natomiast jako challengera postrzega Gartner firmę Siemens Communications. Zaledwie na miano niszowych graczy zasłużyły sobie Ericsson, NEC Philips oraz Yocalcom.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200