EDS ma outsourcing w TP

Umowa pomiędzy Telekomunikacją Polską a EDS Poland została podpisana na pięć lat...

Umowa pomiędzy Telekomunikacją Polską a EDS Poland została podpisana na pięć lat...

Jej częścią jest świadczenie przez 150 pracowników Web Inn z Grupy Sygnity usług Service Desk oraz wsparcia użytkowników w zakresie problemów z infrastrukturą i aplikacjami biznesowymi dla 33 tys. pracowników TP. "Od dwóch lat świadczymy dla Grupy TP usługi w ramach projektów outsourcingowych. Podpisana umowa podwykonawcza z EDS stanowi kontynuację dotychczasowej działalności" - mówi Leszek Rożdżeński, prezes zarządu Web Inn i dyrektor Centrum Outsourcingu Sygnity. W ramach większej umowy EDS zamierza jednak przejąć dodatkowo 150 pracowników Grupy TP.

52 mln USD

to wartość kontraktu między Grupą TP a EDS Poland.

Umowa podpisana między Web Inn a EDS Poland ma charakter ramowy. Obejmuje zarówno wsparcie dla pracowników Telekomunikacji Polskiej, jak i PTK Centertel. Strony podpisują zamówienia na konkretne usługi w okresie objętym kontraktem. Tylko w 2008 r. łączna wartość wszystkich umów realizowanych na podstawie tego kontraktu może osiągnąć kilka milionów złotych. Przedstawiciele Sygnity uważają, że umowa z EDS jest szansą na długofalową współpracę w globalnych i paneuropejskich kontraktach outsourcingowych realizowanych na terenie Polski.

Wcześniej mówiło się, że koncern EDS zamierza otworzyć w Polsce centrum usługowe, w związku z czym otrzyma dofinansowanie z Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych. Nieoficjalnie mówi się, że EDS będzie jednak - podobnie jak ma to miejsce w innych spółkach z Grupy France Telecom, do której należy TP - przejmował kolejne działy wsparcia IT polskiego operatora.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200