Mineral Midrange i ASBIS na GPW

ASBIS Enterprises, będąca dystrybutorem produktów IT w Europie Środkowo-Wschodniej, zamierza zadebiutować na warszawskiej giełdzie. Celem emisji przez ASBIS są "inwestycje w rozwój własnych marek - Prestigio i Canyon; umożliwienie Grupie korzystania z rabatów z krótszym terminem płatności oraz poszerzenie oferty markowych produktów". Strategia ASBIS zakłada zwiększenie sprzedaży w regionie EMEA. Firma chce również zwiększyć rolę elektronicznych kanałów sprzedaży.

ASBIS Enterprises, będąca dystrybutorem produktów IT w Europie Środkowo-Wschodniej, zamierza zadebiutować na warszawskiej giełdzie. Celem emisji przez ASBIS są "inwestycje w rozwój własnych marek - Prestigio i Canyon; umożliwienie Grupie korzystania z rabatów z krótszym terminem płatności oraz poszerzenie oferty markowych produktów". Strategia ASBIS zakłada zwiększenie sprzedaży w regionie EMEA. Firma chce również zwiększyć rolę elektronicznych kanałów sprzedaży.

234 mln zł

zamierza pozyskać z emisji akcji ASBIS, które przeznaczy m.in. na rozwój własnych marek Prestigio i Canyon.

Z kolei na rynku NewConnect chce zadebiutować Mineral Midrange. Wartość emisji wyniesie kilka milionów złotych. Debiut planowany jest na styczeń 2008 r. Dzięki środkom z inwestycji Mineral Midrange zamierza stać się najważniejszym partnerem Cognos w Europie Środkowo-Wschodniej. Mineral Midrange chce także wejść na rynki Europy Zachodniej.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200