W przekroju: Contact center

Według wyliczeń firmy analitycznej Gartner, dynamicznie przybywa instalacji contact center wykorzystujących technologię IP. Ich wzrost wyniósł w 2006 r. prawie 68% i udział tego typu rozwiązań to obecnie 38,7%. W 2007 r. systemy IP mają stanowić już połowę dostaw. Technologia IP wypiera tradycyjną infrastrukturę, oferując jednocześnie więcej możliwości dla systemów contact center. Z danych Datamonitor wynika, że rynek contact center w regionie CEE osiągnie w 2007 r. wartość 220,7 mln USD.

Według wyliczeń firmy analitycznej Gartner, dynamicznie przybywa instalacji contact center wykorzystujących technologię IP. Ich wzrost wyniósł w 2006 r. prawie 68% i udział tego typu rozwiązań to obecnie 38,7%. W 2007 r. systemy IP mają stanowić już połowę dostaw. Technologia IP wypiera tradycyjną infrastrukturę, oferując jednocześnie więcej możliwości dla systemów contact center. Z danych Datamonitor wynika, że rynek contact center w regionie CEE osiągnie w 2007 r. wartość 220,7 mln USD.

W przekroju: Contact center

Opracował: Andrzej Maciejewski, Źródło: IDC, iSuppli, Nokia, Navigon, Canalys, Harris Interactive

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200