Cisco bierze Latigent

Cisco Systems zawarło porozumienie dotyczące przejęcia Latigent, dostawcy narzędzi do raportowania dla contact center.

Cisco Systems zawarło porozumienie dotyczące przejęcia Latigent, dostawcy narzędzi do raportowania dla contact center.

BlueView, główny produkt Latigent, umożliwia filtrowanie i wyszukiwanie danych dotyczących połączeń generowanych przez oprogramowanie Cisco Intelligent Contact Management. Może być wykorzystywane do tworzenia - w czasie rzeczywistym lub na podstawie danych historycznych - raportów pozwalających na identyfikowanie, które z połączeń oczekiwały w kolejce przez zbyt długi okres lub które połączenia zbyt długo trwały. Narzędzia Latigent współpracują także z produktem Cisco IP Contact Center oraz systemami tworzonymi przez Avaya.

Cisco chce zintegrować technologię Latigent z własnymi systemami contact center. "Zintegrowane produkty ułatwią zarządzanie kontaktami z klientami realizowanymi głosowo, za pośrednictwem poczty elektronicznej, webchatów oraz komunikacji wideo" - przekonują przedstawiciele Cisco. Szefowie Latigent - dyrektor wykonawczy Chris Crosby oraz dyrektor ds. technicznych Jason Kolb - staną się pracownikami Cisco. Firmy nie ujawniły wartości transakcji.

Według raportu przygotowanego przez Ventana Research w styczniu br. zaledwie jedno na trzy centra telefonicznej obsługi klienta dysponuje narzędziami udostępniającymi komplet informacji o funkcjonowaniu organizacji. Konkurencyjne w stosunku do technologi Latigent rozwiązania oferują m.in. Hardmetrics, Informiam oraz Merced Systems.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200