Druga edycja konkursu Lider Wsparcia rozstrzygnięta
- (ab),
- 26.06.2007
Dział helpdesk Centrum Przetwarzania Danych Lukas Banku i Artur Dermański, menedżer ds. wsparcia oddziałów i szkoleń w zespole wsparcia Banku Zachodniego WBK zostali laureatami drugiej edycji konkursu Lider Wsparcia zorganizowanego przez Help Desk Institute. Lukas Bank został nagrodzony za "uwagę przywiązywaną do kwestii związanych z dostępnością użytkowników do systemów banku, a także udowodnienie, że implementacja rozwiązań Service Level Management może być zrealizowana stosunkowo niewielkim kosztem".
Dział helpdesk Centrum Przetwarzania Danych Lukas Banku i Artur Dermański, menedżer ds. wsparcia oddziałów i szkoleń w zespole wsparcia Banku Zachodniego WBK zostali laureatami drugiej edycji konkursu Lider Wsparcia zorganizowanego przez Help Desk Institute. Lukas Bank został nagrodzony za "uwagę przywiązywaną do kwestii związanych z dostępnością użytkowników do systemów banku, a także udowodnienie, że implementacja rozwiązań Service Level Management może być zrealizowana stosunkowo niewielkim kosztem".
"Poziom tegorocznego konkursu był znacznie wyższy niż pierwszej edycji. Świadczy o tym wysoka liczba nominowanych - sześć firm - i wysokie noty wystawione wszystkim uczestnikom przez jury" - mówi Marian Kostecki, przewodniczący jury i prezes firmy Masterplan. Wśród nominowanych były działy wsparcia: Banku Zachodniego WBK, Philips Polska, PKN Orlen, PZU i Vattenfall IT Poland. W kategorii Menedżer Roku, obok Artura Dermańskiego, nominację otrzymali: Ernest Hęciński, kierownik działu wsparcia w Alstom Power i Dorota Konieczniak, naczelnik wydziału centralnego wsparcia IT w ING Banku Śląskim.