Wola Info wchodzi na giełdę
- (am),
- 29.05.2007
Piotr Majcherkiewicz, prezes warszawskiej spółki zapowiada, że pozyskane w ofercie publicznej kilkadziesiąt milionów złotych przeznaczy na rozwój własnych produktów i przejęcia innych firm specjalizujących się w tworzeniu własnego oprogramowania. Szczegóły oferty są jednak objęte tajemnicą do czasu zatwierdzenia prospektu emisyjnego.
Piotr Majcherkiewicz, prezes warszawskiej spółki zapowiada, że pozyskane w ofercie publicznej kilkadziesiąt milionów złotych przeznaczy na rozwój własnych produktów i przejęcia innych firm specjalizujących się w tworzeniu własnego oprogramowania. Szczegóły oferty są jednak objęte tajemnicą do czasu zatwierdzenia prospektu emisyjnego.
Minione dwa lata przyniosły zmianę struktury przychodów warszawskiej spółki. "Chcemy być postrzegani jako firma usługowa, wdrożeniowa i doradcza" - mówi Piotr Majcherkiewicz. W 2006 r. przychody z usług stanowiły 36% łącznej sprzedaży firmy, sięgając 54 mln zł. Spółka odświeżyła też wizerunek, wprowadzając nowy logotyp z podpisem "Delivering time", niebawem uruchomi też nową witrynę. "Międzynarodowe hasło oznacza, że nasze plany nie ograniczają się tylko do rynku krajowego" - zaznacza szef firmy. Projekty Wola Info poza granicami Polski to przede wszystkim wdrożenia w zagranicznych oddziałach międzynarodowych firm, które Wola Info obsługuje już w Polsce.
Rok 2006 spółka zamknęła przychodami rzędu 150 mln zł i zyskiem netto w wysokości 7 mln zł. W ciągu dwóch lat wyraźnie wzrosło zatrudnienie z 82 do 200 osób obecnie.