Adobe dla twórców m-commerce

Podczas prezentacji nowych produktów zawartych w pakiecie Adobe Creative Suite 3 firma ta ogłosiła najważniejszą premierę w swojej 25-letniej historii.

Podczas prezentacji nowych produktów zawartych w pakiecie Adobe Creative Suite 3 firma ta ogłosiła najważniejszą premierę w swojej 25-letniej historii.

Zaprezentowano sześć pakietów przeznaczonych do realizacji różnych zadań graficznych. Do wszystkich pakietów dołączono całkowicie nowy produkt - Adobe Device Central 3. Aplikacja ta powstała z myślą o podniesieniu efektywności twórców interfejsów, aplikacji i wideo projektujących treści dla telefonów komórkowych i innych urządzeń przenośnych. Wyjątkowość tego rozwiązania polega na możliwości ciągłego podglądu efektów pracy powstałych w programach graficznych Adobe i bieżącym testowaniu jej postępów przy wykorzystaniu biblioteki szczegółowych profili telefonów i urządzeń. "Na testowanie efektów prac na różnych telefonach i urządzeniach przenośnych współcześni twórcy poświęcają większość czasu i ponad połowę budżetu" - mówi Al Ramadan, wiceprezes w dziale rozwiązań do telefonów i urządzeń przenośnych w Adobe.

W programie umieszczono bibliotekę ponad 200 profili aparatów takich firm jak Nokia i Sony Ericsson. Profile dają szczegółowy obraz funkcji, możliwości i ograniczeń poszczególnych urządzeń. Realistyczne modele pozwalają na ekranie obserwować i testować wygląd oraz wydajność projektowanych treści. Interesujący jest podgląd prezentowanej grafiki na wyświetlaczach urządzeń w różnych warunkach oświetleniowych, łącznie z symulacją odbić i refleksów. Według zapewnień Adobe baza profili ma być na bieżąco aktualizowana i darmowo udostępniana użytkownikom programu.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200