Wirtualizacja wg HDS

Hitachi Data Systems od czterech lat działa na polskim rynku. Na ten rok plany firmy zakładają 100-proc. wzrost sprzedaży. Firma ma wciąż mały, bo ok. 4-proc. udział w sprzedaży pamięci masowych w Polsce. HDS ma w ofercie pamięci masowe klasy korporacyjnej (konkuruje tu m.in. z EMC i IBM) i mniejsze urządzenia tzw. klasy midrange przeznaczone dla przedsiębiorstw średniej wielkości (konkurencyjne w stosunku do oferty m.in. HP i IBM).

Hitachi Data Systems od czterech lat działa na polskim rynku. Na ten rok plany firmy zakładają 100-proc. wzrost sprzedaży. Firma ma wciąż mały, bo ok. 4-proc. udział w sprzedaży pamięci masowych w Polsce. HDS ma w ofercie pamięci masowe klasy korporacyjnej (konkuruje tu m.in. z EMC i IBM) i mniejsze urządzenia tzw. klasy midrange przeznaczone dla przedsiębiorstw średniej wielkości (konkurencyjne w stosunku do oferty m.in. HP i IBM).

Nadzieje na sukces w walce konkurencyjnej Jacek Browarski, Channel Manager w HDS Polska, wiąże przede wszystkim z promocją technologii oferowanych przez HDS. Podkreśla on, że firma jest obecnie jedynym producentem, który ma w ofercie jednolity zestaw urządzeń klas korporacyjnej i midrange, które mogą być wspólnie zarządzane i serwisowane przy wykorzystaniu tych samych narzędzi. Firma była też pierwszym producentem, który wprowadził macierze z systemem RAID 6. Hitachi opracowała także zaawansowaną technologię partycjonowania pamięci cache.

W ramach promocji technologii pamięci masowych adresowanych do średniej wielkości firm HDS - we współpracy z AMD, DNS, IT Leasing, Symantec i VMware - zorganizował cykl seminariów "Partner Beyond Technology. Wirtualizacja - prawda i mity", których patronem był Computerworld. W ich trakcie zaprezentowano najnowsze rozwiązania i technologie umożliwiające wirtualizację systemów pamięci masowej i konsolidację przestrzeni dyskowych, a w efekcie uproszczenie zarządzania nimi, zwiększenie wykorzystania dostępnej pamięci i ułatwienie migracji danych między systemami, należącymi do różnych warstw.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200