Centrum serwisowe Guest-Tek

Kanadyjska firma Guest-Tek, oferująca usługi dostępowe dla branży hotelarskiej, uruchamia w Polsce swoje pierwsze europejskie centrum serwisowe. Docelowo ma w nim znaleźć pracę nawet 200 osób. Decyzja o lokalizacji centrum obsługi klientów została podjęta w 2005 r. i była związana z rosnącą liczbą klientów Guest-Tek w Europie.

Kanadyjska firma Guest-Tek, oferująca usługi dostępowe dla branży hotelarskiej, uruchamia w Polsce swoje pierwsze europejskie centrum serwisowe. Docelowo ma w nim znaleźć pracę nawet 200 osób. Decyzja o lokalizacji centrum obsługi klientów została podjęta w 2005 r. i była związana z rosnącą liczbą klientów Guest-Tek w Europie.

Firma kilka miesięcy temu podpisała m.in. umowy na dostawę usług szerokopasmowych dla włoskiej sieci Class Hotels.

Jak informuje zarząd spółki, Warszawa wygrała ze względu na łatwość pozyskania wykwalifikowanych pracowników i ogólną atrakcyjność inwestycyjną. Kluczowe znaczenie miały oczywiście koszty. Oficjalny start call center ma nastąpić w kwietniu. Początkowo pracować będzie w nim ok. 30 osób świadczących usługi dla klientów Guest-Tek, głównie z USA, Kanady i kilku państw Europy Zachodniej.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200