Zadowolenie przeliczane na złotówki
- Computerworld,
- 05.12.2005
Systemy CRM nie są nowością, ale ich zastosowania wciąż są w początkowej fazie, zwłaszcza w małych i średnich firmach. Przedstawiciele firmy Qumak-Sekom, która zorganizowała konferencję "Najlepsze i osiągalne rozwiązania - CRM dla Twojej firmy", są pewni, że sytuacja zmieni się na korzyść oferentów CRM.
Systemy CRM nie są nowością, ale ich zastosowania wciąż są w początkowej fazie, zwłaszcza w małych i średnich firmach. Przedstawiciele firmy Qumak-Sekom, która zorganizowała konferencję "Najlepsze i osiągalne rozwiązania - CRM dla Twojej firmy", są pewni, że sytuacja zmieni się na korzyść oferentów CRM.
Jedną z przyczyn spodziewanego wzrostu zainteresowania CRM ma być rosnąca liczba konsumentów uczestniczących w programach lojalnościowych. W ostatnim roku wzrosła ona dwukrotnie - z 15% do 30%. Z kolei według badań w Europie Zachodniej, 95% konsumentów deklaruje, że dobrze działający system contact center skłania ich do korzystania z usług i produktów danej firmy, a 55% sądzi, że źle działający CRM może być przyczyną rezygnacji z oferty danej firmy.