Update wchodzi do Polski

W ciągu trzech lat chcemy znaleźć się w pierwszej trójce dostawców rozwiązań CRM" - zapowiada Uli Kottmann, dyrektor generalny update CRM, firmy powstałej po przejęciu spółki Process4E przez austriackiego dostawcę systemów CRM - update software AG, producenta systemu marketing.manager.

W ciągu trzech lat chcemy znaleźć się w pierwszej trójce dostawców rozwiązań CRM" - zapowiada Uli Kottmann, dyrektor generalny update CRM, firmy powstałej po przejęciu spółki Process4E przez austriackiego dostawcę systemów CRM - update software AG, producenta systemu marketing.manager.

Kluczami do sukcesu mają być: 10-osobowy, prawdopodobnie największy zespół doświadczonych wdrożeniowców CRM w Polsce, sieć partnerów zajmujących się implementacją systemu marketing.manager, a także model cenowy, który ma uczynić aplikację konkurencyjną cenowo i funkcjonalnie względem innych produktów na rynku. Właśnie finalizowane są umowy z pierwszymi partnerami spółki, których docelowo ma być ok. 10-12. Wśród nich mają być firmy z doświadczeniem w sprzedaży rozwiązań tego typu.

Update wchodzi do Polski

Grzegorz Kozłowski, członek rady nadzorczej update CRM SA

Do dziś update CRM sprzedało ok. 650 licencji i ma 15 klientów, wśród których są m.in. Super Express, Wydawnictwo Nowa Era, 3M Polska, Work Service. W przyszłości firma chce się skupić na sprzedaży do kilku sektorów, utrzymując równocześnie pozycję w branży medialnej, gdzie update CRM SA jest chyba najważniejszym dostawcą rozwiązań CRM.

Członkiem rady nadzorczej update CRM został Grzegorz Kozłowski "Aktywnie zaangażowany w działalność firmy" - jak podkreśla sam zainteresowany, były dyrektor generalny SAP Polska, a obecnie - wraz z Andrzejem Widerszpilem - także partner zarządzający w Executive Networks Polska, spółce doradczej specjalizującej się w restrukturyzacji firm oraz wyszukiwaniu, przygotowywaniu, a także finalizacji fuzji i przejęć w branży IT. "Inaczej niż większość spółek doradczych nie chcemy specjalizować się w finansowej realizacji fuzji i przejęć, a raczej w aspektach zarządczych" - zapowiada Grzegorz Kozłowski.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200