Idea stała się pomarańczowa
- Computerworld,
- 26.09.2005
Pięć miesięcy temu zapadła decyzja o zmianie marki telefonii komórkowej Idea na międzynarodową Orange. Zarówno wśród klientów biznesowych, jak i indywidualnych rozbudzone zostały wówczas nadzieje na obniżenie kosztów rozmów międzynarodowych.
Pięć miesięcy temu zapadła decyzja o zmianie marki telefonii komórkowej Idea na międzynarodową Orange. Zarówno wśród klientów biznesowych, jak i indywidualnych rozbudzone zostały wówczas nadzieje na obniżenie kosztów rozmów międzynarodowych.
Sądzono też, że nowa marka wniesie ożywienie w skostniały polski rynek telefonii komórkowej. Sanjiv Ahuja, dyrektor generalny Orange, zapewnia, że nowa marka będzie dla klientów prawdziwą rewolucją. Twierdzi, że jego celem jest uczynienie marki numerem jeden w Polsce. Podkreślił, że tak jak na całym świecie także w Polsce Orange zamierza wprowadzać nowe usługi, w tym UMTS, np. telewizja na żywo czy możliwość korzystania z telefonów w systemie push-to-talk. Ma zostać także wprowadzone ubezpieczenie telefonu na wypadek kradzieży lub zniszczenia. Ceny w sieci Orange nie różnią się jednak wiele od tych w Idei.
Przedstawiciele Orange zadeklarowali także, że 10 października br. firma ta zastosuje się do rozporządzenia Urzędu Regulacji Telekomunikacji i Poczty mówiącego o konieczności umożliwienia klientom zmiany operatora z zachowaniem posiadanego numeru telefonicznego. Zapewne ma to na celu ściągnięcie klientów od konkurencyjnych operatorów telefonii komórkowej.