Idea stała się pomarańczowa

Pięć miesięcy temu zapadła decyzja o zmianie marki telefonii komórkowej Idea na międzynarodową Orange. Zarówno wśród klientów biznesowych, jak i indywidualnych rozbudzone zostały wówczas nadzieje na obniżenie kosztów rozmów międzynarodowych.

Pięć miesięcy temu zapadła decyzja o zmianie marki telefonii komórkowej Idea na międzynarodową Orange. Zarówno wśród klientów biznesowych, jak i indywidualnych rozbudzone zostały wówczas nadzieje na obniżenie kosztów rozmów międzynarodowych.

Sądzono też, że nowa marka wniesie ożywienie w skostniały polski rynek telefonii komórkowej. Sanjiv Ahuja, dyrektor generalny Orange, zapewnia, że nowa marka będzie dla klientów prawdziwą rewolucją. Twierdzi, że jego celem jest uczynienie marki numerem jeden w Polsce. Podkreślił, że tak jak na całym świecie także w Polsce Orange zamierza wprowadzać nowe usługi, w tym UMTS, np. telewizja na żywo czy możliwość korzystania z telefonów w systemie push-to-talk. Ma zostać także wprowadzone ubezpieczenie telefonu na wypadek kradzieży lub zniszczenia. Ceny w sieci Orange nie różnią się jednak wiele od tych w Idei.

Przedstawiciele Orange zadeklarowali także, że 10 października br. firma ta zastosuje się do rozporządzenia Urzędu Regulacji Telekomunikacji i Poczty mówiącego o konieczności umożliwienia klientom zmiany operatora z zachowaniem posiadanego numeru telefonicznego. Zapewne ma to na celu ściągnięcie klientów od konkurencyjnych operatorów telefonii komórkowej.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200