Centrum obsługi dla Philipsa

Atos Origin tworzy w Bydgoszczy centrum do obsługi stacji roboczych dla Philipsa. Firma podpisała z Dell Computer pięcioletni kontrakt na dostawę usług zarządzania komputerami osobistymi i siecią LAN dla Philipsa. W związku z tym projektem planowany jest wzrost zatrudnienia w Atos Origin w Polsce do ok. 200 osób.

Atos Origin tworzy w Bydgoszczy centrum do obsługi stacji roboczych dla Philipsa. Firma podpisała z Dell Computer pięcioletni kontrakt na dostawę usług zarządzania komputerami osobistymi i siecią LAN dla Philipsa. W związku z tym projektem planowany jest wzrost zatrudnienia w Atos Origin w Polsce do ok. 200 osób.

Bydgoskie centrum będzie zdalnie administrować stacjami roboczymi w 24 oddziałach holenderskiego producenta sprzętu AGD i RTV. Jego pracownicy będą oferować usługi w czterech językach. "Cieszymy się, że Dell wybrał nas jako partnera do tego konsorcjum. Wejście na rynek światowy to obsługa 100 tys. miejsc pracy w ponad 60 krajach" - oświadczył Bernard Bourigeaud, dyrektor wykonawczy Grupy Atos Origin.

W ramach kontraktu zostanie stworzona "wirtualna przestrzeń robocza" - GLObal Workplace - za pośrednictwem której pracownicy Philipsa będą mogli pracować w dowolnej chwili, z dowolnego miejsca na świecie. Atos Origin w Bydgoszczy będzie świadczył usługi dla Philipsa w zakresie: Service Desk (37 pracowników ma obsługiwać ponad 25 000 użytkowników) i Server/Storage/LAN monitoring (gdzie pracować będzie ponad 50 inżynierów).

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200