Xerox Innovate 2005

Wystawa Xerox Innovate 05 to prezentacja oferty firmy dedykowana dla jej partnerów i użytkowników. Tego typu imprezy są coraz częściej organizowane przez dużych i znanych producentów, zastępując ich udział w targach.

Wystawa Xerox Innovate 05 to prezentacja oferty firmy dedykowana dla jej partnerów i użytkowników. Tego typu imprezy są coraz częściej organizowane przez dużych i znanych producentów, zastępując ich udział w targach.

Xerox na tegorocznej wystawie zaprezentował kilka produktów dopiero wprowadzanych na polski rynek. Były to nowe systemy do druku produkcyjnego DocuColor 8000, monochromatyczne 4110 Copier/Printer i Nuvera Digital Production System, atramentowe drukarki wielkoformatowe Kamatari 6050/6030 i kopiarko-drukarki Kibo 8142/8160. Na wystawie pojawił się także drobny sprzęt biurowy, w tym monitory LCD i skanery.

Nowy DocuColor 8000 to system produkcyjny do druku w kolorze z wydajnością 80 str. A4/minutę przy rozdzielczości 2400 dpi przeznaczony m.in. do drukowania książek czy personalizowanych materiałów marketingowych. Z kolei Nuvera Digital Production System drukuje z prędkością 120 str./min przy obciążeniu do 3,5 mln stron na miesiąc. Urządzenia te przeznaczone są do zastosowań w drukarniach przemysłowych, punktach usługowych i centrach danych. Natomiast 4110 Copier/Printer umożliwia skanowanie, kopiowanie i drukowanie czarno-białych ulotek, broszur lub prezentacji z prędkością 110 str./min przy obciążeniu do 600 tys. stron na miesiąc.

Absolutną nowością na polskim rynku są monitory LCD (15-, 17- i 19-calowe) oraz skanery Xeroxa. Monitory wyposażone są w cyfrowy interfejs DVI i specjalny filtr chroniący ekran oraz minimalizujący zakłócenia obrazu. Skanery Xeroxa - modele OneTouch 2400 i 4800 - sprzedawane mają być z oprogramowaniem PaperPort 8.0, Textbridge OCR i Ulead PhotoExpress. W 2004 r. Xerox dwukrotnie zwiększył nakłady na marketing i reklamę. Wydaje się, że kolejnym elementem promocji tej marki w Polsce jest właśnie wprowadzenie monitorów i skanerów. Ich ceny mają zaczynać się odpowiednio od 1100 zł i 220 zł.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200