Hit

Jak donosi korespondent „Gazety Wyborczej" w USA Jacek Kala-biński na tamtejszym rynku prawdziwym hitem jest nowy kompul-ter firmy Apple - Macintosh Clas-sic.

Jak donosi korespondent „Gazety Wyborczej" w USA Jacek Kala-biński na tamtejszym rynku prawdziwym hitem jest nowy kompul-ter firmy Apple - Macintosh Clas-sic. Jego sprzedaż rozpoczęto w październiku 1990 roku. Obecnie oblegane sklepy proponują dostawę najwcześniej w marcu, mimo że fabryka pracuje na trzy zmiany. Sprzedano już trzy razy więcej tych komputerów niż konkurencyjnego modelu IBM PS/l. W roku 1990 sprzedano w Ameryce 4,1 mln komputerów. Przewiduje się, że w roku 1993 co trzecia rodzina amerykańska będzie mieć komputer w domu.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200