mySAP CRM wykorzystuje pocztę
- Computerworld,
- 04.10.2004
SAP zaprezentował nowe rozwiązanie ERMS (E-Mail Response Management System), które zwiększa efektywność centrum obsługi klientów wykorzystujące oprogramowanie systemu mySAP CRM.
SAP zaprezentował nowe rozwiązanie ERMS (E-Mail Response Management System), które zwiększa efektywność centrum obsługi klientów wykorzystujące oprogramowanie systemu mySAP CRM.
ERMS pozwala porządkować, potwierdzać i monitorować masową wysyłkę korespondencji elektronicznej, a także gromadzić nadsyłane informacje w celu ich dalszego wykorzystania. Program proponuje operatorom odpowiedzi wykorzystujące informacje otrzymane od klienta i pozwala przygotować oferty sprzedaży. System integruje się z pozostałym pakietami mySAP.com i jest w stanie automatycznie pobierać z nich informacje, np. stan zapasów, salda rozliczeń itp. SAP zapowiada wprowadzenie tej funkcjonalności również do aplikacji branżowych.
SAP Polska
tel. (+22) 541 66 06, http://www.sap.pl