Nowa szansa dla OS/2

W przemyśle komputerowym coraz popularniejszą formą zdobywania klienta staje się ''bundling'', czyli darmowy bonus.

W przemyśle komputerowym coraz popularniejszą formą zdobywania klienta staje się ''bundling'', czyli darmowy bonus.

Na przykład Dell oferuje swoje komputery z siedmioma różnymi zestawami programów dołączanych za darmo, a wśród nich OS/2. Być może właśnie "bundling" spopularyzuje ten system operacyjny na większą skalę. Promocją 0S/2 zajmuje się również IBM, oraz ICL i Olivetti. Choć spór na temat wartości funkcjonalnych OS/2 jest nadal nie zakończony, zdaniem obserwatorów amerykańskiego rynku ten system operacyjny staje się coraz bardziej atrakcyjny dla dużych przedsiębiorstw.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200