RICOH połyka SMO

Japońska korporacja RICOH wykupiła całość akcji francuskiej firmy SMO Bureautique, która ma rozbudowaną sieć sprzedaży sprzętu biurowego.

Japońska korporacja RICOH wykupiła całość akcji francuskiej firmy SMO Bureautique, która ma rozbudowaną sieć sprzedaży sprzętu biurowego. RICOH dysponowała dotychczas tylko 4,8% akcji SMO. Teraz "dokupiła" pozostałe 95,2% udziałów za ok. 5 mld jenów. Korporacja ma nadzieję, że rząd francuski wkrótce wyrazi zgodę na przerejestrowanie SMO jako firmy wchodzącej w skład grupy RICOH. Krok po kroku, Japończycy rozbudowują własne kanały sprzedaży swych kopiarek, urządzeń fototelegraficznych i innych elementów wyposażenia biurowego w Europie. RICOH ustanowiła już takie kanały w Hiszpanii, Holandii i Norwegii.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200